מיינט הרצליה

De Beers, Signet השקת קמפיין למשיכת נוער לכריית יהלומים על רקע עלייה שצמחה במעבדה

קבוצת דה בירס ו-Signet Jewelers מכניסות טוויסט מודרני למסורת עם מסע הפרסום החדש שלהן, "שווה לחכות", שמטרתו ביקוש גובר ליהלומים מכרו על רקע התחרות הגוברת של יהלומים מעשה ידי אדם.

מכוון ל-Zillennials, דור המיקרו שנולד בין 1993 ל-1998, דחף יהלומים ממוקש זה נשען אל נושאי האהבה המודרנית והדינמיקה המתפתחת של מערכות יחסים.

מאמינים שמבוגרים צעירים אלה עומדים מאחורי עלייתם של יהלומי מעבדה במחירים סבירים (LGDs), במיוחד בשוק בצפון אמריקה.

בעוד שחברות העוסקות באבנים מעשה ידי אדם, כמו פנדורה, משגשגות – פנדורה אף העלתה את התחזית השנתית שלה לאחר שמכירות ה-LGD ברבעון הראשון זינקו ב-87% – עולם היהלומים חווה ירידה חדה. המחירים ירדו בכמעט 20% בשנה האחרונה לאחר זינוק ב-2022.

דה בירס של אנגלו אמריקן, יצרנית היהלומים הגדולה ביותר לפי שווי, צמצמה באופן עקבי את התפוקה בשנתיים האחרונות עקב ביקוש איטי.

יהלומי מעבדה פשוט ניצחו בקרב, לא במלחמה

הכורה הרוסית מוכת הסנקציות אלרוסה, היצרנית הגדולה בעולם של יהלומי גלם בנפח, הפסיקה לפרסם נתוני מכירות בתחילת 2022 וקיצצה את התפוקה שלה ב-2.8% ל-34.6 מיליון קראט בשנה שעברה.

הקמפיין מגיע כאשר דה בירס מבקשת למקם את עצמה מחדש בשוק כקבוצת תכשיטים מובילה. זהו גם המחזה הגדול הראשון מהשותפות שהוכרזה לאחרונה בין Signet ו-De Beers. זה מגיע לאחר חודשים של הכשרה אינטנסיבית עבור 20,000 עמיתי המכירות של Signet כדי לצייד אותם בידע לדבר על מה שמייחד את היהלומים המחוררים.

המרכיבים השונים של האסטרטגיה אמורים לעלות לאוויר בכל החשודים הרגילים: מדיה חברתית, פלטפורמות מקוונות ובחנויות Jared, KAY ו-Zales של Signet. זה מתמקד בזוגות מהחיים האמיתיים, מאיר אור על הצמיחה האישית ובניית מערכות יחסים שלעתים קרובות מקבלים עדיפות לפני שקושרים את הקשר. סיפורם של היהלומים, המסע מעומק האדמה אל אותו ליטוש אחרון, מקביל לפיתולים של סיפור אהבה מודרני.

התובנות מונעות הנתונים של Signet מנבאות גל של מעורבות באופק, מה שהופך את הקמפיין הזה לתזמון מושלם. זה נוגע לאבני הדרך שחווים הזוגות של היום – עוברים לגור יחד, מתמזגים כספים, נפרדים, חוזרים להיות ביחד – ומשקף את אלו בקולקציות החדשות שלהם, כמו "אוסף יהלומי הטבע של KAY", המדגיש את רגעי החיזוק של האהבה באמצעות טבעות, תליונים , ועגילים.

הקמפיין כולל מאפיין ארוך של 90 שניות וכן שני מקומות של 30 שניות ושני מקומות של 15 שניות.

ג'ארד גם משתתף בפעולה עם מותג הכלות החתימה שלהם, Chosen, המציע מבחר אצור של יהלומים, אבנים מרכזיות מותאמות אישית והגדרות מותאמות אישית. בהמשך החודש, ג'ארד יחשוף את "UNSPOKEN", קולקציית תכשיטי יהלומים משובצים בזהב צהוב ולבן בליטוש גבוה.

"כמו מסע של יהלום שנוצר עמוק באדמה, אהבה אמיתית נרקמת באש. יהלום טבעי, כמו אהבה אמיתית, תמיד שווה לחכות", אמרה מנכ"לית דה בירס ברנדס, סנדרין קונסילר.

דה בירס מכוונת לרווחי ליבה שנתיים של 1.5 מיליארד דולר עד שנת 2028. בשנה שעברה, העסק הרוויח 72 מיליון דולר בלבד, אם כי באופן מסורתי רווחיו נעו בין 500 מיליון דולר ל-1.5 מיליארד דולר, כאשר תעשיית היהלומים עוברת מפריחה לשגשוג.

נראה שהיהלומן מוכן לטוס לבד כפי שעשה במשך 124 מתוך 136 שנות קיומו. אנגלו אמריקן נמצאת בתהליך מכירת 85% ממניותיה בכורת היהלומנים.

שתף את הפוסט
דילוג לתוכן