מיינט הרצליה

₹3,000 crore להשקעה בהודו" data-reg = "המשותף של Nuvama עם Cushman & Wakefield לגייס ₹ 3,000 crore להשקעה בהודו">Nvama's JV עם Cushman & Wakefield לגייס ₹ 3,000 crore להשקעה בהודו

בנגלורו: זרוע ניהול הנכסים של Nuvama Wealth Management ו-Cushman & Wakefield, חברת שירותי נדל"ן מסחרי גלובלית, הודיעו על הקמת ישות חדשה למיזם משותף שמטרתה לגייס 3,000 crore להשקעה במשרדים ראשיים ברחבי השווקים בעלי הצמיחה הגבוהה של הודו.

הישות החדשה, בשם Nuvama ו-Cushman & Wakefield Management Private Limited (NCW), תציע חבילה מלאה של יכולות להשקעה בנדל"ן מסחרי, נאמר בהצהרה.

קרן הנדל"ן הראשונה של NCW – Prime Offices Fund – תשקיע בשטחי משרדים דרגה A+ בשווקי מיקרו ברחבי בנגלורו, NCR, פונה, מומבאי, צ'נאי והיידראבאד, המהווים יותר מ-70% מפעילות הליסינג של הודו. הקרן תבחן השקעות על פני בניינים חדשים, נכסים שהושלמו ונכסים מושכרים.

"קרן Prime Offices תאפשר לנו לנצל את הפוטנציאל העצום של מגזר המשרדים בהודו ולהציע למשקיעים גישה שאין שניה לה להזדמנויות נדל"ן מגוונות עם תשואה גבוהה", אמר אנשול ג'יין, מנכ"ל הודו ודרום מזרח אסיה.

באמצעות המיזם המשותף, Nuvama תספק למשקיעים תובנות טובות יותר לניהול קרנות, בעוד ש-Cushman & Wakefield תציע את המומחיות שלה בנדל"ן מסחרי.

"הודו ממשיכה להיות שחקנית בולטת במגזר המשרדים הן באזורי והן בעולם", אמר מתיו Bouw, מנכ"ל אסיה פסיפיק, קושמן ווויקפילד. "עם ביקוש ממוצע חזוי בסביבות 40 מיליון רגל מרובע בשנה עד 2027, התחזית של הודו. הקליטה נטו צפויה להוות כ-50% מסך הביקוש למשרדים באסיה פסיפיק".

המיזם המשותף יתמקד במתן הזדמנויות למשקיעים מקומיים בנדל"ן מסחרי הודי, שבאופן מסורתי נשלט על ידי משקיעים גלובליים, הוסיפה ההצהרה.

"אנו רואים התעניינות גוברת של משקיעים מקומיים, שנשארה עד כה משחק ניסיוני עבור רובם בגלל מיעוט כלי רכב מקומיים בקנה מידה טוב במרחב שלפני ה-REIT", אמר אשיש קהיר, מנכ"ל ומנכ"ל Nuvama Group.

נובאמה מפקחת 2,89,281 crore של נכסי לקוחות ונותן מענה למגוון רחב של לקוחות, כולל כ-3,300 מהמשפחות העשירות ביותר בהודו. היא מציעה פתרונות ניהול עושר, ייעוץ השקעות ותכנון עיזבון בין היתר. Cushman & Wakefield, שיש לה 400 משרדים ב-60 מדינות, מספקת שירותי נדל"ן לבעלי נכסים ומשתכנים.

הסיפור הבא
שתף את הפוסט
דילוג לתוכן