מיינט הרצליה

תקציב 2024: הממשלה מציעה תוכנית דיור למעמד הביניים, בתים כפריים של 2 מיליון דולר כדי לקבל גיבוי

שר האוצר, נירמלה סיתרמן, חיזר אחרי המעמד הבינוני לקראת הבחירות הכלליות הקרובות, הודיע ​​ביום חמישי כי הממשלה תשיק תוכנית דיור עבור מי שמתגוררים בשכירות או בשכונות עוני כדי לקנות או לבנות את בתיהם.

"הממשלה שלנו תשיק תוכנית שתעזור לחלקים ראויים ממעמד הביניים 'הגרים בבתים שכורים, או בשכונות עוני, או במעונות ובמושבות לא מורשות' לקנות או לבנות בתים משלהם", אמרה שר האוצר בנאום התקציב הביניים שלה.

קרא גם | תקציב 2024 דגשים עיקריים: מס הכנסה, אינפרא, רכבי רכב ועוד – 15 נקודות חשובות

בהדגישו את יישום ה-Pradhan Mantri Awaas Yojana-Gramin (PMAY-G), אמר שר האוצר שהממשלה קרובה להשגת היעד של שלושה בתים בשטחים כפריים למרות השיבושים שנגרמו על ידי מגיפת COVID-19. היא אמרה שהממשלה תתמוך בבניית 2 מיליון בתים נוספים לעניים הכפריים בחמש השנים הקרובות במסגרת המשך PMAY-G.

"למרות האתגרים עקב נגיף הקורונה, היישום של ראש הממשלה אוואס יוג'אנה (גרמין) נמשך ואנחנו קרובים להשגת היעד של שלושה בתים. עוד שני מיליון בתים ייקלטו בחמש השנים הקרובות כדי לעמוד בדרישה הנובעת מגידול במספר המשפחות", אמר שר האוצר.

קרא גם | תקציב מס הכנסה לשנת 2024 עדכונים חיים: אין שינוי בלוחות, גם משטרים חדשים וגם ישנים יימשכו

" עוד 2 מיליון יחידות דיור בחמש השנים הבאות תחת ראש הממשלה אוואס יוג'אנה. תכנית דיור חדשה למעמד הביניים צפויה לאנשים המתגוררים בשכירות/באזורים לא מורשים להשכרה כדי לבנות/לקנות בית משלהם. יוזמות אלו צריכות לסייע באופן משמעותי בסתימת מצוקת הדיור הכוללת שעומדת בפני המדינה", ציטט הינדוסטאן טיימס את ראווי שנקר סינג, מנכ"ל שירותי עסקאות למגורים ב-Coliers India.

חשוב לציין שכדי להשיג את היעד של 'דיור לכולם' באזורים כפריים, המשרד לפיתוח הכפר מיישם את PMAY-G החל מה-1 באפריל 2016 כדי לסייע למשקי בית כפריים זכאים. היעד הכולל של PMAGY-G הוא בניית בתים של 2.95 crore pucca עם שירותים בסיסיים עד מרץ 2024.

קרא גם | תקציב 2024: לא הוכרז על שינוי בלוח מס הכנסה

הסיוע המרכזי במסגרת PMAY-G משוחרר ישירות למדינה/UT בהתחשב במדינה/UT כיחידה. ממשלת המדינה/ממשלת UT בהתאמה משחררת כספים אלה למוטבים במחוזות/בלוקים שונים/גראם פנצ'איאטים.

"הסכום של המניות המרכזיות בכספים ששוחררו למדינות/UTs לבניית בתים תחת PMAY-G במהלך חמש השנים האחרונות, שהינו משנת הכספים 2018-19 עד 2022-23 היה בסביבות 1,60,853.38 crore", נכתב בהודעה רשמית בדצמבר.

הסיפור הבא
שתף את הפוסט
דילוג לתוכן