מיינט הרצליה

תקציב ביניים 2024: האם FM יטפל במכשולים של רכישת קרקע ובצווארי בקבוק בירוקרטיים הפוקדים פרויקטים שנתקעו?

שר האוצר נירמלה סיתרמן מוכן להציג את תקציב הביניים 2024 ב-1 בפברואר, שצפוי לאזן בין צעדים פופוליסטים לבין זהירות פיסקלית.

הודו חייבת לפשט את מדיניות רכישת הקרקע ולעשות דיגיטציה של רשומות כדי למנוע מתהליכי רכישה מורכבים לדרדר פרויקטים, הציע Suren Goyal, שותף ב-RPS Group.

רציונליזציה של מסים, גישה לכספים וכללי תאימות יסייעו למפתחים גם בהפחתת סיכונים מאי-ודאות קשורה, הוא הוסיף.

תקציב 2024 צריך ליישם מערכות אישור דיגיטליות, לוחות זמנים מחייבים ושקיפות בתהליכים מחלקתיים כדי להקל על החסימות במגזר הנדל"ן ההודי, אמר LC Mittal, מנהל בקבוצת Motia.

"הסרטון הבירוקרטי פקד מזמן את הנדל"ן ההודי, והאטה משמעותית את אספקת הפרויקטים. תקציב 2024 צריך ליישם מערכות אישור דיגיטליות, לוחות זמנים מחייבים ושקיפות בתהליכים מחלקתיים כדי להקל על החסימות. הרפורמות המאחרות הללו ירימו את סנטימנט הקבלנים וימנעו הפסקת פרויקטים מוגבלי הון", אמר LC Mittal.

חדשות מרגשות! Mint נמצא כעת בערוצי WhatsApp. הירשם היום על ידי לחיצה על הקישור והישאר מעודכן עם התובנות הפיננסיות האחרונות! לחץ כאן

אישורים סביבתיים מהירים יותר, מסלולי צבירת קרקע קלים יותר ושקיפות בהליכי מס/רישום יכולים להעניק למגזר הנכסים הלחוץ בהודו חיים חדשים, אמר גורמיט סינג ארורה, הנשיא הלאומי של איגוד האינסטלציה ההודי.

"התקציב אמור להקל על גישה למימון ועומסי ציות לבונים תוך שמירה על נורמות איכות. שינויים מבניים המקלים על מכשולי מדיניות יחיו פרויקטים שנתקעו ויאשרו מחדש את תפקיד המנוע הכלכלי של ריאלטי", הוסיף גורמיט סינג.

"רציונליזציה של חוקים ארכאיים סביב רכישת קרקע והעברת בעלות לצד רישום דיגיטלי יצמצם את הניירת והמורכבות האינסופית עבור היזמים. התקציב צריך גם לאכוף לוחות זמנים מוגדרים לאישור ושקיפות עבור משרדי הממשלה. הקלת הגישה למימון בנייה, סובסידיות והדרכה פרוצדורלית תעצים את הבונים לספק פרויקטים מהר יותר", אמר גונג'אן גואל, מנהל מפעלי Goel Ganga.

על הסופר
Sangeeta Ojha

חובב מדיה עסקית. כותב על מימון אישי, עסקים ובנקאות.

קרא עוד מחבר זה

הסיפור הבא
footLogo
שתף את הפוסט
דילוג לתוכן