מיינט הרצליה

תחזית שוק הדיור ההודי שורית, רגשות הצרכנים חיוביים: דוח

סנטימנטים של הצרכנים בשוק הדיור בהודו נותרו חיוביים למרות עליית המחירים, לפי פורטל הנדל"ן Magicbricks.

ביום חמישי, Magicbricks פרסמה דוח 'מדד סנטימנט דיור' המבוסס על סקר של למעלה מ-4,500 לקוחות ב-11 ערים.

"למרות הלחצים האינפלציוניים, מדד סנטימנט הדיור (HSI) ברחבי הודו נשאר חזק עם אמון קונים חזק", נכתב בהצהרה.

הסקר חשף תחזית שוק חיובית למגזר הנדל"ן למגורים בהודי עם HSI כולל של 149.

מג'יבריקס אמר כי ה-HSI נגזר מסקר מקוון שלוכד את תשובותיהם של 4,500 רוכשי בתים בעלי כוונות גבוהות ב-11 הערים המובילות של הודו, המשתרע על טווחי הכנסה והעדפות תקציב שונות.

ציון HSI נע בין 0 ל-200, כאשר 100 מייצג נייטרליות. מצביע על צפי ליציבות השוק בטווח הקצר והבינוני. ציון של 200 משקף סנטימנט שורי ואילו ציון של 0 הצביע על סנטימנט דובי.

"נכון לעכשיו, HSI הפאן-הודו עומד על 149, מה שמסמן את התחזית האופטימית של רוכשי דירות פוטנציאליים", נכתב בדו"ח.

אחמדאבאד התגלה כראש הדף עם ה-HSI הגבוה ביותר של 163, ואחריו צמודים קולקטה (160), גורוגרם (157) והיידראבאד (156), המונעים על ידי תשתית משופרת ופרויקטי נדל"ן חדשים קרובים.

"התרחיש הנוכחי של מגזר הנדל"ן בהודו משקף את התנאים המבטיחים ביותר שנראו בעשור האחרון, משרה אמון בקרב רוכשי דירות ומשקיעים ברחבי הארץ. כמו כן ראוי לציין כי הביקוש עולה באופן עקבי על ההיצע הזמין, מראה סימנים מעודדים של קליטה מהירה כאשר מלאי חדש נכנס השוק", אמר סודהיר פאי, מנכ"ל Magicbricks.

הדו"ח זיהה גם שאנשי מקצוע בגיל העמידה (קבוצת גיל 24-35) הפגינו את HSI הגבוה ביותר (154). יתר על כן, צרכנים עם הכנסה שנתית של 10-20 לאך הציגו את השאיפות החזקות ביותר לקניית בית, עם HSI של 156.

על פי ההצהרה, ל-Magicbricks יש תעבורה חודשית באתר העולה על 2 crore ובסיס פעיל של למעלה מ-15 לאך נכסים. הוא הפך לספק שירות מלא לכל צרכי הנדל"ן, עם שירותים, כולל הלוואות דירות, עיצוב פנים, הובלות ואורזים, וייעוץ מומחה.

הסיפור הבא
שתף את הפוסט
דילוג לתוכן