מיינט הרצליה

שפורג'י פאלונג'י במגעים לגיוס 2.4 מיליארד דולר ממלווים כולל PFC

Shapoorji Pallonji Group מנהלת מגעים עם מלווים, כולל Power Finance Corp. המנוהלת על ידי המדינה, המבקשת לגייס עד 200 מיליארד רופי (2.4 מיליארד דולר), אמרו לבלומברג אנשים שמכירים את הנושא.

קרא גם | JSW Infrastructure רוכשת את חלקה של Shapoorji Pallonji Group בנמל PNP

הקבוצה, שבשליטת המיליארדר ההודי שפור מיסטרי, הגיעה ל-Power Finance תמורת עד 150 מיליארד רופי, הנתח הגדול ביותר בגיוס הכספים המתוכנן, אמרו האנשים, וביקשה לא להזדהות מכיוון שהפרטים פרטיים. המשא ומתן נמשך ופרטי ההלוואות עשויים להשתנות, אמרו לבלומברג.

קרא גם | הנפקה של Afcons: שאפורג'י פלונג'י מתמודדת בדיונים עם בנקים להנפקה

זה גם מודדת עניין של דוידסון קמפנר קפיטל מנג'מנט ו-Cerberus Capital Management LP, אמרו האנשים לבלומברג.

קרא גם | Shapoorji Pallonji Group מחפשת לגייס 1.6 מיליארד דולר באמצעות מסגרת אשראי פרטית, עשויה להתחייב למניות Tata Sons: דיווח

התמורה מההלוואות, שככל הנראה תהיה אג"ח רופי במיקום פרטי, ישמשו בחלקן למימון מחדש של חובות שנטלה לפני כשלוש שנים חברת ההשקעות העיקרית של SP Group Sterling Investment Corp. כנגד מניות Tata Sons, חברת האחזקות של הודו בהודו. הקונגלומרט המגוון Tata Group, אמרו האנשים. סטרלינג מחזיקה ב-9.1% ממניות Tata Sons, לפי הערה של חברת הדירוג CareEdge.

קרא גם | חדשות מומבאי: קצין IAS Bhushan Gagrani מונה לראש BMC חדש

קבוצת שאפורג'י פאלונג'י לא הציעה מייד הערות כשהגיעה לחדשות בלומברג בנוגע לתוכנית הגיוס. דוידסון קמפנר סירב להגיב. Cerberus ו-Power Finance לא הגיבו לבקשות לתגובה.

קרא גם | השקעות בהודו בהובלת ביקוש לנדל"ן, לא השקעה ציבורית: HSBC Global

בשנה שעברה גייסה Goswami Infratech Pv. גַם

הסיפור הזה פורסם מעדכון של סוכנות תיל ללא שינויים בטקסט. רק הכותרת שונתה.

הסיפור הבא
שתף את הפוסט
דילוג לתוכן