מיינט הרצליה

רוצה להיות שכן של אמיטאב בכצ'אן? הנה ההזדמנות שלך לקנות נכס בשטח של 3,000 מ"ר ליד ג'לסה

לגור בשכנות לכוכב העל של בוליווד, אמיטאב באצ'אן, יכול להיות מציאות עבור המתעניינים. אבל, זה מגיע עם תג מחיר גבוה.

באזור ג'והו היוקרתי של מומבאי, בונגלו ליד ביתו המפורסם של באצ'אן, ג'לסה, יימכר בקרוב למכירה פומבית. דויטשה בנק קבע את המחיר ההתחלתי ב- 25 קרונות. עם שילוב של שטחים פנימיים וחיצוניים, בהיקף כולל של למעלה מ-3,000 רגל מרובע, המכירה הפומבית נקבעה ל-27 במרץ, כך דיווחה Moneycontrol.

מכירה זו נופלת תחת חוק איגוח ושחזור של נכסים פיננסיים ואכיפת ריבית ביטחונית (SARFAESI) משנת 2002. הבנק ביקש בעבר מלווים ושותפים ללווים Seven Star Satellite Pvt Ltd ואחרים לפנות את חובותיהם של 12.89 מיליון.

קראו גם: מחירי נכסים גבוהים יותר ללא מניעה, קונים מחפשים בתים גדולים יותר, אומר הסקר

מאחר שלא יכלו לשלם, הבנק השתלט על הנכס והחליט למכור אותו במכירה פומבית. הבנק דורש 2.50 crore כהפקדת כסף רציני (EMD) מקונים מעוניינים.

סיכונים בקניית בית במכרז בנקאי

לעתים קרובות אנשים מניחים שלנכסי נדל"ן הנמכרים על ידי בנקים במכירות פומביות אין בעיות משפטיות. אבל, בדרך כלל ההודעה אומרת שהבנק מאמין שאין בעיות עם הנכס. עם זאת, הוא לא ייקח אחריות על בעיות משפטיות נסתרות או תביעות של אחרים בהמשך.

מונחים משפטיים כמו "כמות שהוא איפה זה" ו"מה שיש" משמשים בזמן מכירה פומבית של נכסים. המשמעות היא שהנכס נמכר בהתאם לתנאים הפיזיים והחוקיים הנוכחיים שלו, לרבות שעבודים, אם יש כאלה.

ברגע שהנכס נמכר במכירה פומבית, כל הנפקה עתידית היא הבעיה של הקונה. מומחים אומרים שלפעמים קונים מגלים שלרכוש יש מחלוקות משפטיות או שיש צו בית משפט נגד המכרז של הבנק. כמו כן, ייתכן שלבנקים יש את הנכס רק על הנייר, לא במציאות. אז ייתכן שהבעלים הקודם עדיין גר שם.

קרא גם: נדל"ן: איך אתה יכול למקסם עושר עם השקעות MSM REITs?

לפני ההצטרפות למכירה הפומבית יש לבדוק היטב את כל הפרטים. הבנקים מודיעים מוקדמים על מכירות פומביות מקוונות ומשתפים מידע על הנכסים. לא צריך רק לסמוך על המילה של הבנק. אם מישהו אחר אומר שהוא הבעלים של הנכס החדש שלך, הבנק כנראה לא יעזור לך.

על הסופר
Sounak Mukhopadhyay

Sounak Mukhopadhyay, העונה לשם גם Sounak Mukherjee, מפיק חדשות דיגיטליות מאז 2012. הוא עבד בעבר ב-International Business Times, The Inquisitr ו-Moneycontrol. הוא גם תרם ל-Free Press Journal ול-TheRichest עם מאמרים עלילתיים. הוא מכסה חדשות עבור מגוון רחב של נושאים, כולל עסקים, פיננסים, כלכלה, פוליטיקה וספורט. לפני שעבד עם פרסומי חדשות דיגיטליים, הוא עבד ככותב תוכן עצמאי.

קרא עוד מחבר זה

הסיפור הבא
footLogo
שתף את הפוסט
דילוג לתוכן