מיינט הרצליה

קבוצת פרסטיג' תשיק מותג פרימיום לפרויקטים מעורבים

בנגלורו: קבוצת פרסטיג', מפתחת מובילה, מתכננת לפתח פרויקטי פיתוח מובחרים עם שימושים מעורבים בשווקי נכסים מרכזיים תחת מותג משנה חדש בשם The Prestige Place, אמר בכיר בחברה.
לכל פרויקט יהיה מלון יוקרתי, מגורים ממותגים, בתי פרימיום, שטחי משרדים וקניון תחת המותג פורום של פרסטיג' עצמו.
היא ייעדה שני פרויקטים כאלה, האחד בהיידראבאד והשני במומבאי.

קרא גם | איך נדל"ן עוזר לוויג'אי קדיה להשקיע במניות

פרסטיג' הממוקמת בבנגלורו ידועה בפרויקטי המגורים שלה, בפארקי העסקים ובמרכזי הקניות שלה, ובונה בהתמדה טביעת רגל של נדל"ן רב-עירוני מעבר למגרש הביתי שלה.
"יצרנו את המותג הזה, The Prestige Place, שיהיה שילוב של מוצרי נדל"ן שונים בתוך פרויקט. מלבד מומבאי והיידרבאד, בהמשך, נבדוק הזדמנויות פרויקט דומות בגיאוגרפיות מפתח אחרות עבורנו – NCR (אזור הבירה הלאומית) ובנגלורו", אמר יו"ר ומנכ"ל Prestige Group, אירפן רזאק בראיון.

בהיידראבאד, Prestige מתכננת לפתח פרויקט מעורב שימושים המשתרע על פני כ-15 דונם ביישוב באדוול. הפרויקט יכלול מלון סנט רג'יס, קניון פורום, משרדים, מגורים ועוד.
רזאק אמר כי הפרויקט נמצא כעת בשלב תכנון.
היזם נמצא בשלב מתקדם יותר להשיק את פרויקט מומבאי תחת מותג המשנה The Prestige Place. פרויקט הפיתוח מחדש של שכונות העוני Jijamata Nagar משתרע על פני 17 דונם בשכונת Worli היוקרתית של העיר.

קרא גם | עִם 10,000, אתה יכול כעת להשקיע בנדל"ן פרימיום – הודות לטוקניזציה

הוא יפותח בשיתוף Valor Estate Ltd (לשעבר DB Realty), ויהיה בו מלון וולדורף אסטוריה ובתי מגורים ממותגים, מלון הילטון, דירות, קמעונאות ומשרדים.
ברבעון אפריל-יוני, בין המפתחים המובילים ברשימה, Prestige דיווחה על המכירות הגבוהות ביותר 12,126 crore, מונע על ידי השקת פרויקטים עתירי כרטיסים וביצועים חזקים באזור הבירה הלאומית (NCR).

בשנת הכספים הנוכחית, היזם שואף להסתובב מכירות של 27,000 מיליון למגורים, על רקע ביקוש חזק לדיור וצינור השקה גדול. זה השיג מכירות של 17,023 מיליון ל-FY25.
כאשר Prestige מגדילה את הפורטפוליו שלה, היא גם מתגוונת על ידי יצירת קטגוריות מוצרים מובחנות מעבר למגזרי המגורים, המשרדים והקניונים הרגילים.

קרא גם | רפורמות IBC יועילו לפרויקטי נדל"ן במצוקה, אומרים מומחים

לדוגמה, היא מתכננת לפתח אתרי נופש יוקרתיים עם נושא גולף בגואה, לונבלה והיידרבאד, שכן היא שואפת לשכפל את נכס הגולףשייר המיוחד שלה ליד בנגלורו, כפי שדווח קודם לכן.
היא גם מפתחת עיירות משולבות תחת מותג המשנה Prestige City ברחבי ערים.
Prashant Thakur, ראש מחלקת המחקר והייעוץ, Anarock Property Consultants, אמר כי מפתחים גדולים כמו Prestige Group יוצרים פיתוחי יעד שהם פרויקטים המקיימים את עצמם.
"בפורטפוליו של Prestige כבר יש סוגים שונים של פרויקטים. עם מותג חדש תחת מותג הנדל"ן הגדול יותר של Prestige, הוא יכול ליצור זהות מובחנת לסוג מסוים של פרויקט. במקרה זה, מדובר במותג היברידי שיענה על דרישות האירוח, הדיור והנדל"ן המסחרי", הוסיף ת'קור.

נושאים

שתף את הפוסט
דילוג לתוכן