מיינט הרצליה

פלטפורמת ההשקעה הזו מציעה 20,000$ (כן, קראתם נכון) פשוט כדי להעביר אליהם את הכסף שלכם. הנה המלכוד.

בונוסים לרישום חשבון בנק אינם דבר חדש בעולם השירותים הפיננסיים. כמה מאות כאן, 50 דולר שם – אתה מבין את הרעיון. אבל בונוס של 20,000 דולר? זו רמת בונוס ההרשמה שאנחנו לא רואים הרבה ממנה.

בפלטפורמת ההשקעות M1 המבוססת על שיקגו, המשתמשים יכולים להוסיף 20,000 $ לחשבונות שלהם רק כדי לבצע העברה. אבל זה מגיע עם מלכוד גדול: מולטי-מיליונרים הם היחידים שמקבלים את נתח השינוי הזה. M1 דורש ממך להעביר 7 מיליון דולר או יותר מחשבון תיווך אחר לפני המועד האחרון לקידום 31 במרץ כדי להרוויח את 20,000 הדולרים האלה. (גלול למטה לפרטים נוספים על הצעת M1.)

אז למה בונוס כה גדול? "בין סיבות רבות, M1 רוצה להשיק את 2024 בנימה חיובית ולעודד משקיעים מכוונים עצמיים לנצל את הטבות M1", אומר מומחה הפיננסים האישי של M1 ברט הולצהאואר, והוסיף כי המוסד המקוון ראה העברות גדולות מ"ברוקרים אחרים, ואנחנו רוצים להמשיך לעודד התנהגות זו ולתגמל לקוחות בהתאם".

אם אתה לא אחד מאותם לקוחות שמתוגמלים בהתאם, אל תדאג: יש לנו רשימה של בונוסי ההרשמה לבנקים הנגישים ביותר כאן. אבל קודם כל, הנה מה שצריך לדעת לפני שאתה מקבל בונוס הרשמה כלשהו ומדוע בונוסי הרשמה גבוהים גם בבנקים אחרים כרגע.

האם בונוס הרשמה לבנק שווה את זה?

עם כל בונוס, מומחים אומרים שהידיעה מה כתוב בפרטים היא קריטית. "ודא שאתה מבין את כל האותיות הקטנות והדרישות להצעה", אומר כתב הבנקאות הצרכנית של Bankrate מתיו גולדברג. בעוד שבנקים מסוימים דורשים פשוט להעביר כמות מינימלית של נכסים לחשבון, אחרים דורשים שתבצע מספר מסוים של הפקדות ישירות או לשמור על סף יתרה מסוים למשך מספר מסוים של ימים כדי להיות זכאי.

"כמעט תמיד יש תנאים והגבלות כשאתה מסתכל מתחת למכסה המנוע על ההצעות האלה", אומר ג'ורדן גילברטי, מתכנן בכיר ב-Facet – והוסיף כי מכיוון שרבים "דורשים ממך להחזיק את הכסף שלך אצלם לתקופה מסוימת, וחלקם פשוט מוסדות שאולי לא תהנה לעבוד איתם ויעלה לך בטווח הארוך", זה המפתח "להתמקד במטרה של הדולרים שלך, והאם בונוס ההרשמה יעזור או יפגע בתוכנית הפיננסית הכוללת שלך."

הבונוס גם אולי לא שווה את המאמץ. "אי רצון להעביר את ההפקדה הישירה שלך לבנק החדש יכולה להיות סיבה שאתה בוחר לא להמשיך", אומר גולדברג. ואכן, ברוב המקרים, קשרים בנקאיים הם בעלי אופי ארוך טווח. לקוח ממוצע של חשבון עו"ש, למשל, נמצא במוסד הפיננסי הנוכחי שלו כבר 17 שנים, לפי דוח Bankrate.

זו אחת הסיבות מדוע, מלבד בונוסים, גולדברג אומר שכל מי שמחליט היכן להחנות את החסכונות שהרוויחו קשה, צריך לשקול מקום בו הוא מתכנן לשהות פרק זמן ניכר. "באופן אישי, בונוס הרשמה בבנק שאני רוצה לעשות בו הבנק הוא המצב הטוב ביותר עבורי", הוא אומר. "אבל בדרך כלל לא הייתי בוחר בבנק רק בשביל בונוס."

מה עומד מאחורי בונוסי ההרשמה הגדולים לבנק בימים אלה?

כאשר הריבית ממשיכה לעלות כתוצאה מהאינפלציה הלאומית המתמשכת, מוסדות פיננסיים רבים קיבלו יותר ויותר מוטיבציה למצוא דרכים חדשות למשוך ולשמר לקוחות ונכסיהם הניתנים להשקעה. על ידי גלגול הנכסים שלהן ומשיכתם לקווי המוצרים השונים שלהן, חברות יכולות גם לאזן את ספריהן וגם לשלם את יתרות החוב שלהן, שגם הן התייקרו לכיסוי כתוצאה מעליית התעריפים.

בעוד בנקים ואיגודי אשראי רבים מבטיחים שיעורי חיסכון גבוהים יותר והצעות קידום מכירות שונות כדי לגרוף לקוחות חדשים אלו, אחרים עושים זאת על ידי הוספת בונוסים גדולים להרשמה להצעות שלהם. בשנה שעברה, קידום הבונוס של M1 הגיע ל-5,000 דולר עבור העברות של מיליון דולר או יותר.

במילים פשוטות, בונוסי הרשמה כמו זה המוצע ב-M1 הם רק אחת מכמה דרכים למוסדות פיננסיים גם לשמר וגם למשוך לקוחות חדשים, אומר גילברטי. "בכלכלה הנוכחית שלנו, עם התחרות של חברות פינטק חדשות, זה הופך להיות קשה יותר ויותר להתבלט. אתה יכול ללכת כמעט לכל אחד מאתרי הרובו-יועצים הנוכחיים היום ולראות מעין בונוס הרשמה."

ולמרות שהבונוס ב-M1 הוא אכן אחד הבונוסים הגדולים ביותר הזמינים כרגע – וגם עבור קבוצה מצומצמת של משקיעים בעלי הון גבוה – הכללים שלו פשוטים למדי: העבר 7 מיליון דולר או יותר מחשבון תיווך אחר לפני מרץ הקידום. מועד אחרון 31. עם זאת, M1 מציעה גם בונוסים עבור העברות קטנות יותר. עבור העברות חשבון של $100,000 עד $250,000, M1 תוסיף לחשבונך בונוס של $250. בונוסים מ-1 מיליון דולר ל-1,999,999 דולר, בינתיים, מרוויחים 4,000 דולר. ככל שההעברה גדולה יותר, כך הבונוס גדול יותר.

איך להשיג את עסקת M1

אם אתה אחד הבודדים שיש להם כסף מזומן זמין להעברה לחשבון תיווך חדש, ואתה מחפש להרוויח קצת מזומנים נוספים למעלה, הנה מה עוד שאתה צריך לדעת לפני שעושים את המעבר ל-M1 .

בתור התחלה, תצטרכו לאסוף עותק של דוח חשבון עדכני מהברוקראז' שלכם ולוודא שיש ל-M1 סוג חשבון מתאים: אם זה חשבון תיווך משותף, תצטרכו לוודא שגם ל-M1 יש את אותו סוג חשבון זמין. לאחר מכן תצטרך להגיש בקשת העברה במהלך תקופת הקידום שמסתיימת ב-31 במרץ וליצור חשבון העברה אוטומטית של לקוחות בחלון זה. העברות פנימיות, הפקדות ACH, העברות בנקאיות או העברות ישירות 401(k) נחשבות לא כשרות ולא יזכו לבונוס.

אם תבצע את השלבים ותהיה זכאי, M1 תבצע הפקדה חד פעמית לחשבון ההשקעות החייב במס M1 שלך ב-5 בדצמבר. חשבונות פרישה, חשבונות משמורת או נאמנות, לעומת זאת, אינם כשירים.

משהו נוסף שיש לקחת בחשבון הוא שחשבונות השקעה M1 החייבים במס מבוטחים רק על ידי תאגיד הגנת משקיעים בניירות ערך (SIPC) עם ההגנה הסטנדרטית של $500,000.

שתף את הפוסט
דילוג לתוכן