מיינט הרצליה

עסקת היום: תוכנת המס הזו עם הדירוג הגבוה ביותר – שמגיעה עם תמיכה בביקורת אישית – מוצעת כעת למכירה תמורת 29.99 דולר בלבד

עונת המס היא לא משהו שאנו מצפים לו בדרך כלל – ואין פלא: לפי הערכה אחת, לוקח למשלם המסים הממוצע 13 שעות להשלים את המסים שלו בכל שנה. אֲנָחָה. אם אתה רוצה לקבל קפיצה מוקדמת בהחזרי המס שלך, מס הכנסה יתחיל רשמית לקבל ולעבד הגשות ב-29 בינואר.

זו הסיבה שאנו מדגישים את העסקה הזו: בשיתוף עם StackSocial, תוכלו להשיג את תוכנת המס Deluxe + State של H&R Block תמורת 29.99$ בלבד, ולחסוך לכם 50% מהמחיר המקורי.

לגבי התוכנה

הורד את Tax Software Deluxe + State של H&R Block ב-Mac או PC כדי לעזור לך להגיש מיסים ביתר קלות. תקבלו חמישה קבצים אלקטרוניים פדרליים בחינם, תוכנית מדינה אחת, תמיכה אישית במקרה של ביקורת, תוצאות החזרים בזמן אמת, גישה ל-13,000 מאמרי מס והדרכה שלב אחר שלב. בנוסף, אתה יכול לייבא את מסמכי W-2, 1099 ו-1098 מתוכנות אחרות להכנת מס כגון TurboTax, או להעלות קובץ PDF מכל ספק אחר.

מה סוקרים אומרים

CNET מציינת כי H&R Block מייצרת כמה מתוכנות המס הטובות ביותר בשוק, ו-H&R Block זכתה למקומות ב-CNBC ו-NerdWallet של תוכנות המס הטובות ביותר השנה.

CNBC מדגישה את תוכנת ההגשה המקוונת הפשוטה של ​​H&R Block, תמיכת ביקורת שימושית והבטחת ההחזר המקסימלי שלה, אך מזכירה כי עליך להיות בעל תוכנית בתשלום כדי לדבר עם איש מקצוע מס חי. כמו כן, תוך שימת דגש על הממשק הידידותי למשתמש של H&R Block, NerdWallet מציין תכונות נוחות כמו קלות המעבר מספק אחר.

מבקר באמזון ציין שהם משתמשים בתוכנה זו למעלה מעשור. "אני רו"ח לא פעיל, אבל עדיין צריך לעשות את כל המשפחות שלי (sic) מסים. זה המוצר היחיד שהשתמשתי בו כבר למעלה מ-15 שנה".

עם זאת, הקפד לבדוק את כל אפשרויות ההגשה הפדרליות בחינם עבור המסים שלך, ולעשות שיעורי בית לפני בחירת ספק הכנה למס.

תוכנה זו עשויה להיות שימושית במיוחד עבור אלה שהם בעלי בתים או משקיעים. אם אתה בעל עסק קטן, עצמאי או פרילנסר, או מישהו אחר עם מצב מס מורכב במיוחד, ייתכן שה- Deluxe + State של H&R Block לא תהיה הבחירה הטובה ביותר עבור הצרכים שלך.

דברים נוספים שצריך לשים לב אליהם

תצטרך לממש תוכנה זו תוך 30 יום מרגע הרכישה; לאחר מימוש, כל המכירות סופיות. אם החלטתם לצאת לקראתו ויש לכם שאלות או חששות, תוכלו ליצור קשר עם תמיכת הלקוחות באמצעות טופס זה.

למד עוד: H&R Block's Tax Software Deluxe + State עבור $29.99

שתף את הפוסט
דילוג לתוכן