מיינט הרצליה

סקירה של כרטיס Citi Premier

חלק מכרטיסי האשראי של תגמולים עובדים בצורה מדהימה עבור קטגוריה אחת – נניח נסיעות או אוכל או דלק – אבל מציעים תגמולי "מה" באחרות. זה נהדר אם אתה רוצה שהתגמולים שלך מתמקדים יתר על המידה בדבר אחד, ללא ספק. אבל אם לא, אתה עלול להרגיש קצת קרע. להיכנס ל כרטיס Citi Premier®. הכרטיס מציע כעת בונוס הרשמה משתלם של 60,000 נקודות כאשר אתה מוציא $4,000 על רכישות ב-3 החודשים הראשונים לאחר פתיחת חשבונך. ניתן לממש את הנקודות הללו תמורת $600 בכרטיסי מתנה לקמעונאים כמו Apple, Bloomingdales, Gap, Home Depot, Hulu, MGM Resorts, Nike, Nordstrom, Pottery Barn, Princess Cruises ועוד דרך הפורטל thankyou.com של Citi. עכשיו עד 30 ביוני 2024, אתה יכול גם להרוויח סך של 10 ThankYou® Points לכל $1 שהוצא על מלון, השכרת רכב ואטרקציות (למעט נסיעות אוויריות) שהוזמנו דרך פורטל Citi Travel℠.

מקצוענים אומרים ל-MarketWatch Picks כי כרטיס Citi Premier® הוא רב תכליתי מכיוון שהוא מציע תגמולים נדיבים על מסעדות, סופרמרקטים, תחנות דלק, נסיעות אוויריות ובתי מלון. "זו קבוצה מוצקה של קטגוריות הוצאות מפתח", אומר טד רוסמן, אנליסט בכיר בתעשייה ב-CreditCards.com. יתרה מכך, "הקטגוריות שמרוויחות בונוס מקלות על צבירת נקודות נוספות על ההוצאות היומיומיות שלך כמו אוכל, דלק ומצרכים", אומרת סנטרה הורברוק, עורכת כרטיסי אשראי ב-The Points Guy (TPG). ועכשיו, אתה יכול לצבור 3 נקודות לכל $1 שהוצא על רכישות בתחנות דלק, סופרמרקטים ומסעדות. עם זאת, יש עמלה שנתית של $95.

כרטיס Citi Premier®

  • הרוויח 60,000 נקודות בונוס כאשר אתה מוציא $4,000 בשלושת החודשים הראשונים לאחר פתיחת חשבונך; אלה ניתנים למימוש תמורת $600 בכרטיסי מתנה כאשר הם ניתנים למימוש בפורטל thankyou.com של Citi
  • לזמן מוגבל, עד ה-30 ביוני 2024, צברו סך של 10 נקודות ThankYou® לכל $1 שהוצא על מלונות, השכרת רכב ואטרקציות (לא כולל נסיעות אוויריות) שהוזמנו דרך פורטל Citi Travel℠.
  • הרווח 3 נקודות לכל $1 שהוצא בבתי מלון אחרים, בתחנות דלק ובנסיעות אוויריות
  • הרווח 3 נקודות לכל $1 שהוצא בסופרמרקטים ובמסעדות
  • ללא עמלות עסקה זרה
  • 95$ עמלה שנתית

אבל אל תתייחס למילה שלנו: להלן נדגיש מה אומרים 10 מהאתרים הפיננסיים המובילים באמריקה על הכרטיס הזה.

ביקורות על כרטיס Citi Premier:

"אופציה בעלת ערך עבור מגוון רחב של מטיילים", אומר Bankrate

"למרות שההטבות והתגמולים בנסיעות שלו אינם החזקים ביותר במעמד שלו, קטגוריות הבונוס המוכוונות להוצאות היומיומיות, הטבת החיסכון השנתית במלון והזדמנויות התאמה מצוינות הופכות אותו לאופציה בעלת ערך עבור מגוון רחב של נוסעים", אומר Bankrate.

"אחד המרוויחים הטובים ביותר בהוצאות יומיומיות", אומר The Points Guy (TPG)אם כי הוא מוסיף שהוא לא "חזק בצד הגאולה".

"הכרטיס הוא אחד המרוויחים הטובים ביותר בהוצאות יומיומיות", אומר TPG. האתר מוסיף כי הכרטיס הוא "פנינה מתחת לרדאר עם מגוון פנומנלי של קטגוריות בונוס. בעוד שהכרטיס אינו חזק בצד המימוש כמו הצעות דומות של צ'ייס או אמקס, היכולת לצבור 3 נקודות לדולר בנסיעות טיסה, מלונות, תחנות דלק, סופרמרקטים ומסעדות (כולל אוכל לקחת) תמורת 95 דולר בלבד לשנה היא עדיין עסקה די גדולה.

"קל להרוויח תגמולים, אבל פחות שווה לשרוף אותם", אומר Nerdwallet.

"כרטיסים אחרים מציעים שותפים שימושיים יותר והגדרות מרחיבות יותר של נסיעות. הוא מתקשה לעמוד בסטטוס שהשם שלו מרמז, במיוחד בהשוואה לכרטיסי אשראי אחרים לנסיעות באותה נקודת מחיר", אומר Nerdwallet.

"הפרמייר הוא כרטיס מוצק ומחזיקי כרטיס יכולים להרגיש בטוחים שהם יכולים לצבור הרבה נקודות בטווח הארוך", אומר CNBC Select.

CNBC מציינת גם שהכרטיס מקבל הטבות נוספות עבור כרטיס אשראי לנסיעות והוא חסר הצעות מימון מיוחדות. "כשסלקט קרע את המספרים והסתכל מקרוב, גילינו שכרטיס סיטי פרמייר® הצליחו היטב מול כרטיסי אשראי פופולריים אחרים לנסיעות כמו Chase Sapphire Preferred Card ו-Capital One Venture Rewards Card", כותב CNBC Select.

"מחפשי תגמולים עם אשראי טוב ימצאו הרבה מה לאהוב בכרטיס Citi Premier®," אומר WalletHub.

"סיטי פרמייר® גובה עמלה שנתית של $95, אך הבונוס הראשוני שלו מכסה שנים של עמלות שנתיות. אז אם אתה מתכנן להוציא $4,000 תוך 3 חודשים מפתיחת חשבון, Citi Premier® היא בחירה טובה", אומר WalletHub. בין החסרונות של הכרטיס, WalletHub אינו מפרט שיעורי פתיחה של 0% ו-APR רגיל גבוה כשתי מהסיבות הגדולות ביותר לשקול אפשרויות אחרות.

"כוכב עולה בחלל כרטיסי תגמולים לנסיעות", אומר Value Penguinאם כי הוא מוסיף כי יש "חוסר הגנות נסיעות ורכישה."

"הטוב ביותר לנוסעים בינלאומיים המחפשים כרטיס אשראי בתשלום שנתי נמוך עם שיעור תגמולים מוצק על רכישות יומיומיות", אומר Value Penguin. למרות הרשימה הארוכה של מקצוענים הקשורים לכרטיס זה, Value Penguin מציינת כי היעדר הגנות נסיעה ורכישה, שותפים מוגבלים של חברות תעופה מקומיות ושותפים להעברות מלונות בנוסף לדרישת ההוצאה הגבוהה עבור בונוס ההרשמה אינם אידיאליים.

"אין מה לאהוב בכרטיס הזה", אומר BuySide של הוול סטריט ג'ורנל.

"בסך הכל, אתה יכול להרוויח יותר פרסי נסיעות עם הבחירות האחרות שלנו. אתה יכול גם לקבל יותר הטבות נסיעה מכרטיסים אחרים, כמו הגנות נסיעה וגישה לטרקלין", אומר BuySide של הוול סטריט ג'ורנל, שבבעלות חברת האם של MarketWatch.

"מציע תוכנית תגמולים נדיבה לנסיעות וכיסוי הקטגוריה הרחב שלה הופכים אותו לכרטיס תגמולים עצמאי נהדר להוצאות יומיומיות", אומר CreditCards.com.

"הקלות לצבור נקודות והגמישות של תוכנית התגמולים שלה הופכת את כרטיס Citi Premier® בחירה חכמה כמעט לכל אחד", מגלה CreditCards.com. עם זאת, הוא מציין כי "ערך המימוש גבוה רק בכרטיסי מתנה."

"אנשים שמעדיפים בנקאות עם Citi ואוכלים בחוץ או מטיילים לעתים קרובות עשויים למצוא את כרטיס Citi Premier מתאים", אומר CreditKarma.

"בונוס ההרשמה הגדול של הכרטיס, תעריפי תגמולי הבונוס והאשראי השנתי במלון עשויים להפוך את הכרטיס לכדאי למי שמחפש אפשרות בסיסית למדי", אומר CreditKarma.

"לכרטיס Citi Premier יש הצעת ערך חזקה עבור אלה עם כמויות גדולות של הוצאות במגוון רחב של קטגוריות", אומר יועץ פורבס.

"אם אתה מעריך להרוויח תגמולים נדיבים במגוון רחב של קטגוריות הוצאות ואוהב את הגמישות של מימוש נקודות לתגמולים או העברתן לשותפים לנסיעות תמורת הערך המוגדל הפוטנציאלי, שקול את כרטיס Citi Premier Card®", כותב יועץ פורבס. עם זאת, יועץ פורבס אומר גם, "המקום שבו הכרטיס נופל הוא בכל דבר שאינו כרוך ברווחים, ללא הגנות נסיעות או רכישה המשותפות לכרטיסים רבים הנושאים עמלה שנתית."

דברים נוספים שכדאי לדעת

דבר אחד שהורברוק מציין שלא תקבלו עם הכרטיס הזה הם הטבות נסיעות יוקרתיות, כמו גישה לטרקלין או זיכוי הצהרה עבור TSA PreCheck או כניסה גלובלית שיש למתחרים אחרים כמו כרטיס Capital One Venture Rewards עבור אותו עמלה שנתית. אבל, היא מוסיפה, "כרטיס סיטי פרמייר® אין עמלות עסקאות זרות, מה שעושה את זה טוב לשימוש בעת נסיעה בינלאומית", אומר הורברוק.

תרצה לשלם את יתרת החוב במלואה ובזמן עם הכרטיס או לקבל ריבית גבוהה. כמו כן, זכור שהעברות יתרה, מקדמות במזומן, המחאות הניגשות לחשבון הכרטיס שלך, רכישות שהוחזרו או הוחזרו עבור אשראי ועוד לא נחשבות לבונוס ההרשמה.

כמובן, ישנם כמה חסרונות לגבי הזמנות נסיעות. "סיטי פרמייר® נהג להעריך כל נקודה ב-1.25 סנט עבור הזמנות נסיעות, אבל זה כעת רק סנט אחד לנקודה. עדיין אפשר לעשות יותר מזה על ידי העברה לחברת התעופה והמלונות של סיטי, אבל זה יכול להיות מסובך", אומר רוסמן. עם זאת, אם אתה מחפש בעיקר להשתמש בנקודות שלך מקומית, רוסמן אומר סיטי פרמייר® כנראה שזו לא האפשרות הטובה ביותר שלך.

התוכן בדף זה מדויק נכון לתאריך הפרסום; עם זאת, ייתכן שפג תוקף חלק מההצעות של השותפים שלנו.

העצות, ההמלצות או הדירוגים המובעים במאמר זה הם אלה של MarketWatch Picks, ולא נבדקו או אושרו על ידי השותפים המסחריים שלנו.

שתף את הפוסט
דילוג לתוכן