מיינט הרצליה

סקירה של כרטיס האשראי Chase Sapphire Preferred

כרטיסי אשראי פרימיום לנסיעות עם תגמולים גדולים גובים לעתים קרובות עמלות שנתיות גבוהות של כמה מאות דולרים או יותר. אבל ה כרטיס Chase Sapphire Preferred® יש עמלה שנתית נמוכה יותר (95$) מאשר מתחרותיה ושפע של תגמולים משתלמים. אלה כוללים פי 5 מיילים על נסיעות שנרכשו דרך פורטל Chase Ultimate Rewards (לא כולל רכישות בבתי מלון שמתאימות לזיכוי של $50 למלון) ופי 2 מיילים בכל נסיעות אחרות; 3x מיילים במסעדות, שירותי סטרימינג נבחרים ורכישות מקוונות של מכולת (למעט מועדוני Target, Walmart ומועדוני סיטונאות); ו-1x מייל על רכישות כלליות.

מבנה התגמול הוא אחת הסיבות לכך שמאט שולץ, אנליסט אשראי ראשי ב-LendingTree, אומר שהוא עבר מ- Chase Sapphire Reserve® אל א כרטיס צ'ייס ספיר מועדף מוקדם יותר השנה. מבנה התגמולים, הוא אומר, מתאים יותר להרגלי ההוצאות שלו. "אני מוציא סכום לא מבוטל על נסיעות ואוכל, אבל העובדה שה-Sapphire Preferred נותן פי 3 נקודות על רכישות מקוונות של מכולת ושירותי סטרימינג הייתה מפתח גדול להחלטה שלי לעשות שינוי", אומר שולץ.

Chase Sapphire Preferred® פרטים:

  • קבל 60,000 נקודות בונוס – בשווי מוערך של $750 בעת מימוש לנסיעה דרך פורטל Chase Ultimate Rewards® – לאחר שתוציא $4,000 על רכישות ב-3 החודשים הראשונים לפתיחת החשבון

  • הרווח פי 5 מיילים על נסיעות שנרכשו דרך פורטל Chase Ultimate Rewards® (לא כולל רכישות בבתי מלון שמתאימות לזיכוי של $50 למלון) ופי 2 מיילים בכל נסיעות אחרות

  • הרווח פי 3 מיילים במסעדות, שירותי סטרימינג נבחרים ורכישות מקוונות של מכולת (לא כולל מועדוני Target, Walmart ומועדוני סיטונאות)

  • הרווח פי 1 מיילים על רכישות כלליות

  • קבל בונוס של 10% נקודות יום השנה

  • ללא עמלות עסקה זרה

  • 95$ עמלה שנתית

מה אומרים סוקרים מובילים ומקצועני כרטיסי אשראי על Chase Sapphire Preferred

הנה מה שיש לאתרים פיננסיים מובילים ולמקצוענים לומר על כרטיס צ'ייס ספיר מועדף:

"אחד מכרטיסי האשראי הטובים ביותר לנסיעות בשוק, הודות לעמלה השנתית הנמוכה שלו, מבנה התגמולים הנדיב והגנות שונות לנסיעות", אומר Bankrate.

"ה-Chase Sapphire Preferred היא נקודת כניסה מצוינת לעולם של תגמולי נסיעות, המציע ערך מרשים, אפשרויות מימוש קלות והטבות פרמיום בתשלום שנתי צנוע", מגלה Bankrate. הוא מציין שהכרטיס "חסר כמה מההטבות החזקות שנמצאות בכרטיסי נסיעות פרימיום יותר", אך יש לו גם עמלה שנתית קטנה בהרבה.

"נועד לעבוד הן עבור מטיילים תכופים והן עבור נוסעים מזדמנים", אומר The Points Guyאם כי ודאו שהתשלום השנתי שווה לכם.

"אנחנו ממליצים כמעט באופן אוניברסלי על כרטיס Chase Sapphire Preferred. זה מרוויח את אחד ממטבעות התגמולים המועדפים עליך. הוא מציע הטבות משתלמות. הוא כולל עמלה שנתית נמוכה. למעשה, רבים מאיתנו התחלנו את המסע שלנו לנקודות ומיילים עם Chase Sapphire Preferred", אומר The Points Guy.

עם זאת, צפו בתשלום השנתי. "אז כל עוד אתה משתמש בכרטיס בתדירות גבוהה מספיק כדי לקבל ערך של יותר מ-$95 מהתגמולים שנצברו וההטבות המנוצלות, הכרטיס הזה בהחלט שווה את העלות השנתית", אומר The Points Guy.

"כמעט חובה למטיילים", אומר Nerdwalletאם כי "זה לא קל לשימוש אופטימלי."

"עבור מטיילים, התשלום השנתי של $95 בולט כבחירה רב-תכליתית ובעלת ערך. בסך הכל, זה קלף לא קל לשימוש אופטימלי, אולר שוויצרי לעומת סכין חמאה שקלפים פשוטים יותר. אבל זה כרטיס כניסה למטיילים שמתענגים על מציאת דרכים לקצור ערך גדול מהתגמולים שלהם", כותב Nerdwallet.

"אחד מכרטיסי האשראי המובילים לנסיעות הזמינים, מדורג ככרטיס האשראי הטוב ביותר לנסיעות של Select עם עמלה שנתית של מתחת ל-100 דולר" אומר CNBC Select.

למרות שהם מציינים שאין אפר היכרותי של 0%, CNBC Select אומר, "מחזיקי כרטיס יכולים לנצל הטבות נסיעות רבות ותוכנית תגמולים ייחודית בנוסף לבונוס קבלת הפנים הנדיב, שכולם הופכים את העמלה השנתית של $95 לכדאית."

"אחד מכרטיסי הנסיעות הטובים ביותר בשל בונוס ההרשמה הנדיב שלו, משלים על ידי שיעורי רווחים טובים על נסיעות ואוכל ונקודות שניתן לממש בגמישות במזומן או נסיעות", אומר ValuePenguin.

"גמישות במימוש הנקודות שלך היא אחד ההיבטים הטובים ביותר של תוכנית Ultimate Rewards. ניתן לממש נקודות עבור נסיעות, להעביר לתוכניות נאמנות של שותפים, לממש עבור כרטיסי מתנה או פשוט להשתמש בהחזר מזומן", כותב ValuePenguin. למרות שהאתר גם מציין שיש לו "הרווחה חסרת פי 2 עבור רכישות נסיעות בין מוצרים דומים".

"כרטיס אשראי טוב מאוד לתגמולי בונוס על נסיעות ואוכל", אומר WalletHub.

"Chase Sapphire Preferred שווה את התשלום השנתי של $95 עבור אנשים עם ציון אשראי של מעל 700 שאוהבים לטייל, לא אכפת להם להזמין לפחות נסיעה אחת דרך Chase ומתכננים לגבות יותר מ-$1,334 לחודש", אומר WalletHub.

"כרטיס הנסיעה הטוב ביותר אם אתה אוהב לסעוד בחוץ", אומר BuySide מהוול סטריט ג'ורנל.

"בחירה מוצקה עבור מחזיקי כרטיס שרוצים הטבות נסיעות יקרות ללא עמלה שנתית גבוהה. למרות כל היתרונות הללו, ל-Sapphire Preferred יש כמה חסרונות. חסרות לו הטבות פרימיום לנסיעות הזמינות עם כמה כרטיסים שבדקנו", מגלה BuySide מהוול סטריט ג'ורנל, שבבעלות אותה חברת אם כמו MarketWatch.

"טוב לנוסעים עם תקציב", אומר CreditKarma.

"אנחנו לא יכולים למצוא שום דבר רע במה שיש לכרטיס Chase Sapphire Preferred להציע. אבל זה לא בהכרח אומר שהוא ללא רבב", מסביר קרדיט קארמה.

"אחד מכרטיסי האשראי הטובים ביותר לנסיעות בכיתה שלו", אומר CreditCards.com.

"עיצוב כרטיס מתכת נוצץ בשילוב עם שיעור תגמולים משתלם ואפשרויות מימוש גמישות מקל לראות את ערכו לטווח ארוך", אומר CreditCards.com.

"תגמולים גמישים קלים לשימוש." – Senitra Horbrook, עורכת כרטיסי אשראי ב-TPG.

"זהו כרטיס היכרות נהדר למתחילים לנסיעות, אבל הוא שימושי גם לאספני נקודות ומיילים מנוסים הודות לתגמולים הגמישים הקלים לשימוש", אומרת סנטרה הורברוק, עורכת כרטיסי אשראי ב-TPG, ל-MarketWatch Picks. "ניתן לממש נקודות גמישות דרך פורטל Chase Ultimate Rewards או להעביר אותן לתוכניות נאמנות של חברות תעופה ומלונות."

"שער משתלם למשחק הנקודות הניתנות להעברה". – אומר טד רוסמן, אנליסט בכיר בתעשייה ב-CreditCards.com.

"זה נתפס לעתים קרובות כשער משתלם למשחק הנקודות הניתנות להעברה, מכיוון שהוא מאפשר לבעלי הכרטיסים להעביר את הנקודות שלהם ל-11 חברות תעופה ושלושה שותפים בבתי מלון", אומר טד רוסמן, אנליסט בכיר בתעשייה ב-CreditCards.com, ל-MarketWatch Picks.

דברים אחרים שיש לקחת בחשבון

מה שבטוח, אין כרטיס אשראי שמתאים לכולם, ולמרות שהעמלה השנתית של $95 היא הרבה פחות מכרטיסים דומים, ייתכן שחלק מהאנשים לא יראו את הערך בתשלום עבורו. חסרונות פוטנציאליים נוספים שכדאי לקחת בחשבון הם שכרטיס זה אינו מציע הטבות יוקרה לנסיעות כמו גישה לטרקלין או זיכויים להצהרה עבור TSA PreCheck או Global Entry. שיעור האחוז השנתי (APR) על Chase Sapphire Preferred נע בין 21.49% ל-28.49% משתנה על סמך כושר האשראי והאותיות הקטנות מציינים כי ייתכן שהחשבון אינו כשיר להעברות יתרה.

ואם, כמו שולץ, אתה רוצה לעבור מ-Sapphire Reserve ל-Preferred, דע את זה: "יש כלל ספיר אחד, כך שאם יש לך כרטיס ספיר רזרב פתוח, אינך יכול להגיש בקשה ולקבל את כרטיס ספיר מועדף", אומר הורברוק. אזהרה נוספת היא שאתה מאבד חלק מערך הפדיון שאתה מקבל עם הראשון. "הנקודות שלך שוות קצת פחות כשאתה מממש אותן בפורטל התגמולים של צ'ייס. בהתאם לרצונות שלך, זה עשוי להיות עניין גדול, עם זאת, מה שאתה מרוויח הוא עמלה שנתית נמוכה משמעותית, כמו גם קשת רחבה יותר של קטגוריות רווחים", אומר שולץ.

התוכן בדף זה מדויק נכון לתאריך הפרסום; עם זאת, ייתכן שחלק מההצעות שהוזכרו פג תוקף.

העצות, ההמלצות או הדירוגים המובעים במאמר זה הם אלה של MarketWatch Picks, ולא נבדקו או אושרו על ידי השותפים המסחריים שלנו.

שתף את הפוסט
דילוג לתוכן