מיינט הרצליה

סקירה של כרטיס האשראי Chase Ink Business Unlimited®

שוחחנו עם מספר מקצוענים בכרטיסי אשראי כדי לעזור לך לגלות אם הכרטיס הזה מתאים לך.

זה לא כרטיס אשראי עסקי חדש – אבל לכרטיס האשראי Chase Ink Business Unlimited® יש סיבה חדשה לבעלי עסקים להסתכל: 750 $ בונוס במזומן בחזרה לאחר שהוצאת 6,000 $ על רכישות ב-3 החודשים הראשונים לפתיחת חשבונך. בנוסף לבונוס הזה, הוא מעניק למשתמשים החזר כספי של 1.5% ללא הגבלה על כל רכישה, ללא עמלה שנתית וכרטיסי עובד ללא עלות נוספת. בנוסף, יש גם אפר היכרות של 0% על רכישות למשך 12 חודשים, אם כי אז ישנו אפר משתנה רגיל של 18.49% – 24.49%.

ההטבות הללו זכו לכרטיס זה הרבה תשומת לב לאחרונה, כאשר יועץ פורבס מכנה אותו כרטיס הביקור הטוב ביותר להחזר כספי, NerdWallet שם אותו במקום הראשון ברשימת כרטיסי הביקור שלהם (קשור לכרטיס האשראי Ink Business Cash®), ושיחות בנק. זה כרטיס האשראי העסקי הטוב ביותר להחזר כספי ללא הגבלה, בין יתר פרסים.

עם זאת, יש גם חסרונות, כולל שיעור רווחים נמוך יותר מאשר כרטיסים אחרים, עמלות גבוהות על עסקאות זרות, והעובדה שתצטרך גם אשראי טוב או מצוין כדי להיות זכאי.

אז האם כרטיס האשראי Ink Business Unlimited® מתאים לך? בדקנו שמונה מהאתרים הפיננסיים המובילים – כולל Forbes Advisor, CNBC Select ו-CNN Underscored – ושוחחנו עם כמה מקצוענים בכרטיסי אשראי כדי לגלות כיצד הם דירגו את הכרטיס הזה.

ביקורות על כרטיס האשראי Ink Business Unlimited® מ-8 אתרים מובילים ו-3 מקצוענים בכרטיסי אשראי

להלן דגשים ויתרונות וחסרונות של כרטיס האשראי Chase Ink Business Unlimited® מאתרים ויתרונות נבחרים – וכולם מקושרים בתוך כל סקירה.

"כרטיס הביקור הטוב ביותר להחזר כספי." – יועץ פורבס

"בעלי עסקים עסוקים יעריכו את תוכנית התגמולים הפשוטה של ​​הכרטיס הזה, שאינה דורשת זמן לניהול ואופטימיזציה", נכתב באתר, אם כי הוא מדגיש עמלות גבוהות של עסקאות זרות כחיסרון ראוי לציון.

"אחד מכרטיסי התגמול הטובים ביותר לעסקים", אם כי כרטיסים אחרים יכולים להציע "שיעור קבוע גבוה יותר של תגמולים." – CNN הדגיש.

סקירת האתר אומרת שכרטיס זה הוא "הטוב ביותר עבור בעלי עסקים קטנים ויזמים שרוצים להרוויח כסף קל בחזרה על כל ההוצאות העסקיות שלהם תוך גישה לכמה הגנות צרכנים והטבות נסיעות." אבל הוא מוסיף כי "חלק מכרטיסי האשראי להחזר כספי לעסקים מציעים תעריף אחיד גבוה יותר של תגמולים."

5 כוכבים ודירוג מס' 1 עבור כרטיס "פשוט, ללא סלסולים" זה. – ארנק חנון

"כרטיס זה אידיאלי לבעלי עסקים קטנים המחפשים תגמול יעיל. אבל כרטיסים אחרים, אפילו כרטיסי Chase אחרים, יכולים להציע ערך רב יותר אם אתה בסדר עם מעקב אחר קטגוריות בונוס", כותב האתר ומעניק לו 5 מתוך 5 כוכבים ודירוג גבוה ברשימת כרטיסי הביקור הטובים ביותר שלו לספטמבר 2023.

"זה נדיר שבעיות בכרטיסי אשראי מציגות בונוסים כל כך טובים", אם כי עמלת העסקאות הזרות גבוהה. – בחר CNBC.

"מה שמבליט את ההצעה הזו הוא הגודל שלה, דרישת ההוצאה הסבירה והעובדה שהיא מיועדת לכרטיס ללא עמלה שנתית", אומר CNBC Select, שמוסיף כי החיסרון הוא "העמלה של 3% הנגבית על רכישות שבוצעו מחוץ לארה"ב. ”

3.8 כוכבים. – Investopedia.

"ה-Chase Ink Business Unlimited מספק גם קבלת פנים נכבדה במזומן וגם תקופת היכרות נדיבה על רכישות", כותב האתר ומעניק לו 3.8 מתוך 5 כוכבים. אבל הוא מוסיף: "למרות כל הפשטות שלו, תעריף אחיד אחד, כפי שיש לכרטיס הזה, מונע ממך להרוויח עד פי שלושה עם תגמולי בונוס העולים על התעריף השטוח עבור רכישות מסוימות."

4.2 כוכבים ו"הכי טוב להחזר מזומן ללא הגבלה." – שיעור בנק.

"עם שיעור תגמולים נהדר ומגוון אפשרויות מימוש יקרות ערך, כרטיס זה הוא בחירה מעוגלת ומוצקה עבור כמעט כל בעל עסק, במיוחד אלה המעוניינים להימנע מתשלום שנתי", כותב האתר, אם כי הוא מציין את החסרון הזה: "לכרטיס חסרים שותפים להעברה, מה שמגביל את אפשרויות המימוש שלו."

"אפשרות מצוינת לבעלי עסקים קטנים המעדיפים שיעור השתכרות פשוט וללא עמלה שנתית" ו-4.2 כוכבים. – Business Insider.

"אתה יכול לקבל המון ערך מ-Ink Business Unlimited", כותב האתר, ומוסיף כי "תוכל להרוויח יותר מזומן בחזרה על כמה רכישות עם כרטיס שיש לו קטגוריות בונוס."

"התעריף הנדיב ביותר על פני הלוח בין כרטיסי הביקור שמצאנו שמגיע ללא גימיקים או טרדות אחרות." – צד הקנייה של וול סטריט ג'ורנל

"בהינתן שכרטיס זה אינו מתגאה בעמלה שנתית ובבונוס הרשמה תחרותי – $900 לאחר הוצאה של $6,000 בשלושה חודשים – קראנו לו Buy Side מ-WSJ Best Business Card for Simplicity לשנת 2022," Buy Side, שבבעלות אותו חברת האם בתור MarketWatch, כותבת.

"לא מיועד לאנשים שנושאים איזון." – ג'יל גונזלס, אנליסט בכיר WalletHub

ה-Ink Business Unlimited הוא כרטיס ביקור עילית לאנשים שרוצים לזכות בקלות בפרסים על רכישות יומיומיות, אומרת ג'יל גונזלס, אנליסטית בכירה ב-WalletHub. "חשוב לדעת שגם עם הצעה מבטיחה של 0% אפר ל-12 חודשים, הכרטיס הזה לא נועד לאנשים שנושאים יתרה מחודש לחודש בגלל ה-APR הרגיל הגבוה שלו שמתחיל לאחר שתקופת ההיכרות מסתיימת. עמלת העסקאות הזרה של 3% היא גם חיסרון אם אתה מתכנן לבצע רכישות בינלאומיות בדולר אמריקאי", אומר גונזלס.

"אידיאלי עבור אלה שיש להם גם את Chase Sapphire Preferred, Chase Sapphire Reserve או Ink Business Preferred." – ניק יוון, מנהל תוכן ב-The Points Guy.

זוהי אפשרות מצוינת לבעלי עסקים קטנים שרוצים להחזיר כסף פשוט ופשוט על רכישות העסק שלהם ללא עמלה שנתית. "זה גם אידיאלי עבור אלה שיש להם את Chase Sapphire Preferred, Chase Sapphire Reserve או Ink Business Preferred מכיוון שאתה יכול לשלב את כל הרווחים שלך בחשבון אחד", אומר ניק יוון, מנהל התוכן ב-The Points Guy.

"כל מה שבאמת רציתי היה כרטיס שיחזיר לי קצת מזומן עבור מה שהוצאתי והייתי מרוצה מהבחירה שלי." – מאט שולץ, מומחה לכרטיסי אשראי ב-LendingTree

כעדות לכרטיס Ink Business Unlimited, מאט שולץ, מומחה לכרטיסי אשראי ב-LendingTree אומר שהוא כותב ספר בשם שאל שאלות, חסוך כסף, הרוויח יותר: כיצד להשתלט על החיים הפיננסיים שלך (מרץ 2024), ובהקמת העסק הצדדי שלו לניהול תהליך הספרים, הוא בחר ללכת עם Ink Business Unlimited. "מעולם לא הייתי צריך כרטיס ביקור קטן כי מעולם לא היה לי עסק קטן לפני כן, אבל עכשיו, לאחר שעשיתי, הכרטיס הזה נראה לי כמו הבחירה הנכונה. אני לא מוציא המון כסף או מרוויח המון עם LLC שלי ואני תמיד משלם את היתרות שלי במלואן בכל חודש, אז כל מה שבאמת רציתי זה כרטיס שיחזיר לי קצת מזומן עבור מה שהוצאתי והוצאתי הייתי מרוצה מהבחירה שלי", אומר שולץ.

התוכן בדף זה מדויק נכון לתאריך הפרסום; עם זאת, ייתכן שפג תוקף חלק מההצעות של השותפים שלנו.

העצות, ההמלצות או הדירוגים המובעים במאמר זה הם אלה של MarketWatch Picks, ולא נבדקו או אושרו על ידי השותפים המסחריים שלנו.

שתף את הפוסט
דילוג לתוכן