מיינט הרצליה

סקירה של כרטיס האשראי Capital One Quicksilver Cash Rewards

זה אולי לא כרטיס האשראי הכי נוצץ שיש, אבל המקצוענים אומרים שאם אתם מחפשים תגמולים פשוטים להחזר מזומן, כרטיס אשראי Capital One Quicksilver Cash Rewards שווה להסתכל.

"אני מעריך את הפשטות שלו – 1.5% החזר כספי על הכל ללא עמלה שנתית. אני גם אוהב איך זה לא גובה עמלות עסקאות זרות", אומר טד רוסמן, אנליסט בכיר בתעשייה בבנקרייט. לאחר תקופת המבצע, אתה עשוי לקבל 19.99% – 29.99% אפריל משתנה, אז הקפד לשלם את כל היתרה שלך לפני שהשעון יגמר.

במילים פשוטות, "ככרטיס החזר כספי בתעריף אחיד, זוהי אפשרות חזקה למי שמחפש פשטות. אין קטגוריות בונוס לעקוב אחריהם, אז תרוויח את אותם התגמולים בין אם אתה קונה ארוחת ערב או מזמין מתנה בהתאמה אישית – ואתה לא צריך לבזבז זמן כדי להחליט איך אתה רוצה לממש את הנקודות שלך", אומר אמילי תומפסון, כותבת כרטיסי אשראי ב-The Points Guy.



  • ללא הגבלה 1.5% החזר מזומן בכל רכישה
  • החזר כספי ללא הגבלה של 5% על מלונות ורכבים שכורים שהוזמנו דרך Capital One Travel
  • 0% אפריל מבוא ל-15 חודשים על רכישות חדשות; לאחר מכן שיעור משתנה של 19.99% – 29.99%.
  • עמלת העברת יתרה: 3% ל-15 החודשים הראשונים; 4% ב-APR לקידום מכירות (Capital One עשויה להציע זאת בכל עת)
  • בונוס של עד $200 במזומן לאחר הוצאת $500 בשלושת החודשים הראשונים
  • 0$ עמלה שנתית
  • ללא עמלות עסקה זרה
  • הוצא $1,000 לחודש, אתה יכול לצפות להרוויח $180 בשנה
  • הוצא $3,000 לחודש, אתה יכול לצפות להרוויח עד $540 בשנה
  • הוצא $5,000 לחודש, אתה יכול לצפות להרוויח עד $900 במזומן בחזרה בשנה

יתרונות

  • תגמולים בלתי מוגבלים שלא יפוג
  • ללא תשלום שנתי

חסרונות

  • אתה צריך קרדיט טוב או מצוין כדי להעפיל
  • כרטיסים אחרים מציעים יותר מזומן בחזרה
  • ריבית גבוהה לאחר סיום תקופת 0%.

עם זאת, זה לא עבור כולם; לכרטיסים אחרים יש אחוז גבוה יותר להחזר מזומן ותקופות פרומו ארוכות יותר של 0%.

מה אומרים 10 אתרים פיננסיים מובילים על כרטיס האשראי Capital One Quicksilver Cash Rewards

"כרטיס ללא התעסקות, ללא גימיקים," אומר NerdWallet.

"כרטיס האשראי Capital One Quicksilver Cash Rewards הוא אופציה טובה אם אתה מעריך את הפשטות של להרוויח תעריף אחיד על כל הרכישות. אתה תקבל 1.5% מזומן בחזרה כמעט על כל רכישה, ללא חבורה של קטגוריות בונוס לזכור או מגבלות הוצאות לעקוב אחריהם", אומר NerdWallet. חיסרון אחד שהם מציינים הוא ש"אתה יכול לקבל תעריף אחיד גבוה יותר. יש מספר הולך וגדל של כרטיסים בשוק המציעים תעריף אחיד של לפחות 2% חזרה".

"הטוב ביותר עבור רווחים פשוטים בהחזר כספי", אומר The Points Guy.

"אנחנו אוהבים שאין סכום פדיון מינימלי כשזה מגיע למימוש התגמולים שלך, כלומר אתה יכול להחיל את הרווחים שלך באופן מיידי על האשראי שלך בהצהרה ולהוריד את החיובים שלך", אומר The Points Guy. השורה התחתונה, על פי האתר, היא שהכרטיס "מציע שיעור רווחי החזר כספי הגון ובונוס הרשמה מוצק. עם זאת, כרטיסי קאשבק אחרים מציעים רווחים נדיבים יותר וכרטיסים אחרים כוללים דרכים גמישות יותר לממש את התגמולים שלך תמורת ערך רב יותר."

"כרטיס החזר כספי יומיומי הגון", אומר CreditCards.com

"עבור מחזיקי כרטיס שרוצים לשמור על דברים פשוטים, כרטיס קוויקסילבר הוא בחירה טובה. אבל מחזיקי כרטיס שמוכנים לעשות את המייל הנוסף עם כרטיסי האשראי שלהם עלולים להפסיד במידה רבה עם כרטיס החזר הכספי הפשוט מדי הזה", אומר CreditCards.com.

"אם אינך יכול להחליט בין כרטיס שמציע בונוס קבלת פנים או היכרות עם 0% אפריל, אל תסתכל רחוק יותר", אומר יועץ פורבס.

"אפריל הפתיחה הוא המקום שבו הכרטיס הזה באמת זורח. תרוויח 1.5% החזר במזומן על כל רכישה ו-5% החזר במזומן על מלונות ורכבים שכורים שהוזמנו דרך Capital One Travel במהלך תקופת ההיכרות ואילך, שזהו שיעור רווחים משובח, אבל לא בדיוק ראוי לציון. עם זאת, הכרטיס עדיין עשוי להיות הגיוני עבור מינימליסטים שרוצים רק כרטיס אחד או שניים בארנק שלהם", נכתב בסקירת Forbes Advisor.

"כרטיס האשראי Capital One Quicksilver Cash Rewards הוא כרטיס תגמול יומיומי טוב מאוד לאנשים עם אשראי טוב", אומר WalletHub.

"בהתבסס על הניתוח של WalletHub של 1,500+ הצעות כרטיסי אשראי, כדאי לשקול את כרטיס קוויקסילבר הודות להטבות הכוללות עמלה שנתית של 0$, הכנסה התחלתית של 0% ל-15 חודשים ותגמולים של 1.5-5% החזר כספי על רכישות. התכונות האלה כולן מעל הממוצע", ​​לפי האתר.

"לכרטיס האשראי Capital One Quicksilver Cash Rewards יש תגמולים אחידים ובונוס הרשמה שקל להרוויח", אומר CNN Underscored.

"כרטיס האשראי Capital One Quicksilver Cash Rewards קיים מאז 2013, כך שהוא רחוק מלהיות חדש. עם זאת, כרטיס האשראי ללא עמלה שנתית זו הפך לחביב על כל כך הרבה צרכנים הודות לתגמולים פשוטים בתעריף אחיד והעובדה שאין לו עמלה שנתית", אומר CNN Underscored.

"אם אתם מחפשים כרטיס אשראי ללא התעסקות במזומן שמשלם בכבוד, כדאי לשקול את הכרטיס הזה", אומר Investopedia.

סקירה זו מציינת כי בעוד שה-APR יכול להיות גבוה יחסית, "הפשטות של מבנה התגמולים של הכרטיס מושכת. אבל אם אתה מחפש כרטיס שמציע יותר תגמולים באזורים שבהם אתה מבלה הרבה, זה לא יתאים."

"זה מספק ערך פשוט ללא עמלה שנתית וללא סף תגמול מינימלי למימוש הנקודות שלך", אומר CNBC Select.

"כרטיס האשראי Capital One Quicksilver Cash Rewards דורש אשראי טוב עד מצוין, אבל בניגוד לכרטיסים רבים שמסנוורים את הצרכנים עם מיילים כפולים או משולשים, הערך של הכרטיס הזה הוא בפשטותו", אומר CNBC Select.

"שווה לשקול אם אתה מוציא לעתים קרובות על השכרת רכב או מלונות ולא אכפת לך להזמין דרך Capital One Travel", אומר Business Insider.

"ככרטיס ללא עמלה שנתית, כרטיס האשראי Capital One Quicksilver Cash Rewards אינו מגיע עם המון הטבות, אבל יש קומץ שיכול לחסוך לך כסף אם תשתמש בהם", אומר Business Insider.

"תזדקק לאשראי טוב או מצוין – בדרך כלל ציון אשראי של 670 ומעלה – כדי להעפיל", אומר CNET.

"הכרטיס מואפל בהיבטים מסוימים על ידי המתחרים הקרובים שלו, אבל יש לו דבר אחד שאין להם: אין עמלות עסקאות זרות. אז אם אתה נוסע לחו"ל לעתים קרובות ורוצה הטבות מוצקות, כדאי לשקול את הכרטיס הזה", מציינת CNet.

התוכן בדף זה מדויק נכון לתאריך הפרסום; עם זאת, ייתכן שפג תוקף חלק מההצעות של השותפים שלנו.

העצות, ההמלצות או הדירוגים המובעים במאמר זה הם אלה של MarketWatch Picks, ולא נבדקו או אושרו על ידי השותפים המסחריים שלנו.

שתף את הפוסט
דילוג לתוכן