מיינט הרצליה

סקירה של כרטיס האשראי Capital One Platinum

כרטיס זה יכול לעזור לך לבנות אשראי.

צרכנים עם אשראי כל כך או מוגבל שרוצים לבנות את האשראי שלהם מגלים לעתים קרובות שהם לא יכולים להיות זכאים להמון כרטיסי אשראי. זה המקום שבו נכנס לתמונה כרטיס עמלה שנתית של 0$ שקל יחסית לזכות בו, כמו כרטיס האשראי Capital One Platinum.

"ה-Capital One Platinum מיועד לאנשים בונים או בונים מחדש את האשראי שלהם", מסביר טד רוסמן, אנליסט בכיר בתעשייה ב-CreditCards.com. ואכן, המקצוענים אומרים שמועמדים טובים לכרטיס זה הם בעלי דירוג אשראי הוגן (ציון אשראי FICO בטווח של כ-580 עד 669); מי שנכשל בהלוואה בחמש השנים האחרונות; או כאלה שיש להם היסטוריית אשראי מוגבלת (פחות מחמישה חשבונות או חשבונות שהיו פתוחים לתקופה קצרה בלבד). זה עשוי לכלול סטודנטים, אנשים חדשים בארה"ב או משתמשים מורשים בכרטיס האשראי של מישהו אחר, מכיוון שמשתמשים מורשים אינם בונים אשראי משלהם בעת שימוש בכרטיס המקושר לחשבון של מישהו אחר.

כרטיס אשראי Capital One Platinum

  • 0$ עמלה שנתית
  • ראה אם ​​אתה מאושר תוך שניות; בעלי אשראי הוגן או מוגבל עשויים להיות זכאים
  • עשוי לשקול אוטומטית מסגרת אשראי גדולה יותר תוך שישה חודשים בלבד
  • חבות חינם להונאה, כך שאינך אחראי לחיובים לא מורשים
  • ניטור ציון אשראי בחינם עם CreditWise מ-Capital One
  • ריבית גבוהה אם לא תשלם את היתרה במלואה ובזמן

הסיבה שחיוני לבנות אשראי היא כי זה עוזר לך להעפיל להלוואות – לכל דבר, החל מבתים ומכוניות ועד הלוואות אישיות וכרטיסי אשראי. ובעל כרטיס אשראי עוזר לך לבנות את ציון האשראי שלך.

מה אומרים 10 אתרים פיננסיים מובילים ו-2 מקצועני כסף על כרטיס האשראי Capital One Platinum

"בחירה מוצקה עבור אנשים המעוניינים לבנות אשראי", אומר Bankrate.

"לא תרוויח פרסים או תהיה לך גישה להטבות אחרות, אבל זה יעזור לך ללמוד לנהל את האשראי שלך ביעילות. מעבר לכך שהוא עוזר לך לבנות את האשראי שלך, לכרטיס הזה אין הרבה מה להציע." מניות Bankrate.

"לפעמים הבסיס פשוט עובד", אומר The Points Guy (TPG).

"אם אתה זקוק לכרטיס אשראי מתחיל ללא סלסולים, כרטיס האשראי Capital One Platinum מתאים לחשבון. עם זאת, זה 'פלטינום'' בשם בלבד – אל תצפה להטבות, הרשאות או תגמולים משמעותיים", אומר TPG.

"כרטיס טוב לאשראי ממוצע", ​​אומר Nerdwallet.

"כרטיס פשוט לאנשים בדרך למעלה: הוא לא גובה עמלה שנתית ומציע הזדמנות להגביר את מסגרת האשראי שלך עם התנהגות אחראית. אבל עבור רבים, התכונה הבולטת שלו עשויה להיות שהיא מציעה גם הזדמנות להרוויח מסגרת אשראי גבוהה יותר לאחר ביצוע תשלומים בזמן תוך שישה חודשים בלבד", אומר Nerdwallet.

"שווה להגיש בקשה לכרטיס האשראי Capital One Platinum בגלל העמלה השנתית של $0 והעובדה שהוא מדווח על פרטי חשבון ל-3 לשכות האשראי הגדולות מדי חודש", אומר WalletHub.

"לכרטיס Capital One Platinum אין דרישת ציון אשראי מינימלית ספציפית, אבל הכרטיס נבנה לבניית אשראי, כך שמועמדים עם היסטוריית אשראי מוגבלת או ציון אשראי הוגן יכולים לקבל אישור", אומר WalletHub.

"מעולה לבניית אשראי ללא פיקדון", אומר CreditKarma.

במקום להשתמש בכרטיס אשראי כמו כרטיס חיוב עם כסף מוטען עליו מראש, כרטיס זה מציע בניית אשראי במובן המסורתי. "אם המטרה שלך היא לבנות אשראי ולהחזיק בכרטיס ללא בעיות, כרטיס האשראי Capital One Platinum יכול להתאים", אומר CreditKarma.

"שווה לראות את ההטבות והתכונות החשובות שלו שהופכות את בניית האשראי לקלה עם שימוש אחראי", אומר CreditCards.com.

"העלות הנמוכה והתכונות הגונות הממוקדות באשראי אמורות להיות עזרה גדולה אם המיקוד שלך מקבל הזדמנות לעבוד על הציון שלך מבלי לטבוע בעמלות נסתרות", אומר CreditCards.com. באשר להטבות יקרות הערך שלה, אין עמלה שנתית, אין עמלות עסקאות זרות ואתה יכול להרוויח את ההזדמנות להגביר את מסגרת האשראי שלך תוך 6 חודשים בלבד.

"כרטיס אשראי מתחיל ללא סלסולים המיועד בעיקר לאלה עם היסטוריית אשראי מוגבלת או שמחפשים כרטיס בונה אשראי", אומר יועץ פורבס.

"לרוב, כרטיסים המיועדים לפלח זה נושאים עמלות שנתיות, דמי פתיחה או עשויים לדרוש פיקדון מראש. לכרטיס הזה, לעומת זאת, אין אף אחד מהחסרונות האלה", אומר יועץ פורבס.

"עשוי להתאים לצרכנים שונאי עמלות שרוצים לבנות אשראי ולעבוד על שיפור דירוג האשראי ההוגן שלהם, אבל שאינם נותנים עדיפות להרוויח פרסים", אומר US News and World Report.

"מצוין עבור צרכנים עם אשראי הוגן או מוגבל, אנשים שרוצים להימנע מכרטיס אשראי מאובטח ומשתמשי כרטיסי אשראי נטולי עמלות", אומר US News and World Report.

"אם אתה מתכנן לשאת איזון, התרחק מהכרטיס הזה", אומר רוסמן.

"ה-Capital One Platinum מיועד לאנשים בונים או בונים מחדש את האשראי שלהם. זה לא גובה עמלה שנתית, אבל יש לו ריבית גבוהה מאוד… אז אם אי פעם אתה מתכוון לשאת יתרה, התרחק מהכרטיס הזה", אומר רוסמן.

"טוב למישהו עם היסטוריית אשראי מוגבלת", אומרת סנטרה הורברוק, עורכת כרטיסי אשראי ב-The Points Guy (TPG).

"זהו כרטיס מתחיל מאוד שעשוי להיות טוב עבור מישהו עם היסטוריית אשראי מוגבלת שמחפש כרטיס עם סיכויי אישור גבוהים", אומר הורברוק.

התוכן בדף זה מדויק נכון לתאריך הפרסום; עם זאת, ייתכן שפג תוקף חלק מההצעות של השותפים שלנו.

העצות, ההמלצות או הדירוגים המובעים במאמר זה הם אלה של MarketWatch Picks, ולא נבדקו או אושרו על ידי השותפים המסחריים שלנו.

שתף את הפוסט
דילוג לתוכן