מיינט הרצליה

סקירה של כרטיס האשראי פריים ויזה

האם ויזת פריים מתאימה לך?

שְׁאֵלָה: מה הכרטיס הטוב ביותר להוצאת המון כסף באמזון? אני מוציא אלפי דולרים מדי חודש באמזון, ואני לא מקבל כרגע תגמולים. אבל זה המקום שבו אני מוציא את רוב הכסף שלי ואני מרגיש שאני מחמיץ הזדמנות להרוויח פרסים על כל הכסף שאני מוציא שם.

תשובה: אם תשלם את החשבון במלואו ובזמן – וקונה הרבה באמזון או Whole Foods – כרטיס האשראי של פריים ויזה עשוי להיות משתלם עבורך. הסיבה לכך היא שההטבות להחזר מזומן עבור אותם קונים הן די גדולות. הנה מה שהכרטיס מציע:

  • הרווח 5% מזומן בחזרה על פריטים שנרכשו ב-Amazon.com, Amazon Fresh ו-Whole Foods, עם חברות Prime זכאית.

  • להרוויח כסף בחזרה על רכישות אחרות: 2% בחזרה במסעדות, בתחנות דלק ובנסיעות/תחבורה מקומית, הכוללים שיתוף נסיעות; ו-1% חזרה על כל שאר הרכישות.

  • ייתכן שאתה זכאי לכרטיס מתנה של אמזון בסך $100 מיד עם האישור, אם יש לך מנוי Prime.

  • אין עמלה שנתית או עמלות עסקאות זרות.

גם טד רוסמן, אנליסט בכיר בתעשייה ב-CreditCards.com וגם מאט שולץ, מומחה לכרטיסי אשראי ב-LendingTree, אומרים שהפריים ויזה שווה את זה מאוד עבור נאמני אמזון. ואכן, שולץ אומר שלמרות שבדרך כלל עדיף להימנע מרוב כרטיסי האשראי הקמעונאיים, הוא לא מרגיש כך לגבי כרטיס אמזון המשותף למותג. "כרטיס אמזון זה הוא אחד החריגים הבודדים ויש בונוס הרשמה של $100 שזמין מיד לאחר אישור הכרטיס", אומר שולץ.

יש לכם שאלה בכרטיס אשראי? שלח לנו דוא"ל לכתובת contact@mynetherzliya.co.il.

לעורכת המנהלת של MarketWatch Picks, קייטי היל, יש את ה-Prime Visa – אבל רק משתמשת בה לרכישות של אמזון ו- Whole Foods בגלל החזר המזומן הגבוה במקומות האלה. לכרטיסים אחרים יש הצעות החזר מזומן גבוהות יותר עבור סוגים אחרים של פריטים.

איך עשויים להיראות תגמולי פריים ויזה אלה? אם תוציא $1,000 לחודש על Whole Foods, Amazon.com ו/או Amazon Fresh, תרוויח $600 בחזרה במשך שנה. אם תוציא 500 דולר לחודש, תרוויח 300 דולר בשנה. וזה לא כולל תגמולים של 2% החזר מזומן שתקבלו במסעדות, תחנות דלק ובתי מרקחת שיכולים גם להגיע ל-1000 דולר בשנה.

יש כמובן תקלות: כרטיס זה עובד הכי טוב עבור קונים תכופים של אמזון ו- Whole Foods, וכאלה שמשלמים את חשבונות כרטיס האשראי שלהם במלואם ובזמן. תצטרך לשלם ריבית גבוהה אם לא.

ואתה תצטרך להיות חבר אמזון פריים, שעולה 139 דולר לשנה, כדי לקצור את הפירות במלואם. וניק יוון, מנהל התוכן ב-The Points Guy, אומר שהכרטיס הזה עובד הכי טוב אם אתה כבר חבר ראשי. הסיפור הזה יכול לעזור לך להבין אם חברות אמזון פריים שווה את זה בשבילך.

אם אינך חבר אמזון פריים או שאינך מוציא סכום משמעותי של כסף דרך אמזון או Whole Foods, אולי עדיף לך כרטיס שמציע נקודות או מזומן בחזרה דרך קמעונאי אחר או עם תגמולים כלליים יותר. כל מי שיש לו אשראי פחות טוב צריך גם לחפש כרטיס חלופי שכן שיעורי הריבית לבעלי אשראי טוב נוטים להיות בצד הגבוה עבור כרטיס זה.

יש לכם שאלה בכרטיס אשראי? שלח לנו דוא"ל לכתובת contact@mynetherzliya.co.il.

התוכן בדף זה מדויק נכון לתאריך הפרסום; עם זאת, ייתכן שפג תוקף חלק מההצעות של השותפים שלנו.

העצות, ההמלצות או הדירוגים המובעים במאמר זה הם אלה של MarketWatch Picks, ולא נבדקו או אושרו על ידי השותפים המסחריים שלנו.

שתף את הפוסט
דילוג לתוכן