מיינט הרצליה

משפחת ניו יורק משתלשלת במגדל 'תכשיט הכתר' ליד הנקודה החמה של השדרה החמישית

(בלומברג) – משפחה ניו יורקית שהשקיעה בנדל"ן במשך עשרות שנים מעמידה פורטפוליו של בניינים במנהטן למכירה כשהביקוש לשטחי פריים מתחמם.

משפחת דואל מחפשת קונים לתשעה נכסים קמעונאיים בעיקר – שבעה בגריניץ' וילג' ושניים במידטאון – לפי דרסי סטקום, מתווך ב-CBRE Group Inc., המייצג את המוכרים. "תכשיט הכתר", אמר סטקום, הוא 5 E. 57th St., מגדל ממש ליד השדרה החמישית עם חנות של דיוויד יורמן בבסיס.

המחיר המבוקש לתיק הוא כ-300 מיליון דולר, לפי אדם המכיר את תהליך המכירה, שביקש לא להזדהות בדיון בעניין פרטי. סטקום ומשפחת דואל סירבו להגיב על המחיר.

המשפחה חיפשה למכור את הבניינים במשך זמן מה, כדי להתמקד בהשקעות מחוץ לנדל"ן, על פי סטקום. הם החליטו לנסות את השוק עכשיו, מכיוון שהביקוש לנכסים יקרים במנהטן נמצא בעלייה, אמרה.

"אנשים רודפים אחרי הנכסים האלה הרבה מאוד זמן", אמר סטקום בראיון טלפוני. "ברור שהכסף מתרכז ב-1% מהשטח, בין אם זה המגורים האיכותי ביותר, הגבוה ביותר- קמעונאי איכותי או משרד איכותי ביותר".

בעוד שעלויות אשראי גבוהות יותר וירידת ערכים הכבידו על שוק הנכסים המסחריים בניו יורק, המקומות הטובים ביותר בעיר מחזיקים בדולר העליון. הבניין של משפחת דואל ברחוב 57 נמצא ממש ליד קטע השדרה החמישית, שבו קרינג SA האם של גוצ'י וגופים הקשורים ל-Prada SpA חטפו נכסים בעסקאות האחרונות שהסתכמו בכמעט 2 מיליארד דולר.

קרא עוד: מגידי הדין בניו יורק ננזפו על ידי קרב שני בלוקים של מיליארדרים יוקרתיים

כמו כן, כלול בתיק המשפחה 673 Madison Ave., בניין בפינת רחוב 61. לנכסי גריניץ' וילג' יש שילוב של שטחי מסחר ומגורים. מגדל רחוב 57 תפוס ב-90% וחוזה השכירות של דיוויד יורמן נמשך עד תחילת 2028.

הביקוש הוא "כל כך חזק כרגע או מנקודת מבט קמעונאית או מגורים", אמרה סטקום, שעוזבת את CBRE כדי להקים חברה משלה. "הם קנו פיסות נדל"ן יפות וישבו עליהן ממש הרבה זמן".

סיפורים נוספים כמו זה זמינים באתר bloomberg.com

©2024 Bloomberg LP

הסיפור הבא
footLogo
שתף את הפוסט
דילוג לתוכן