מיינט הרצליה

מניית Indiabulls Real Estate יורדת ב-20% במעגל מכיוון שתוכניות המיזוג עומדות בפני עיכובים; לבדוק פרטים

מחיר מניית Indiabulls Real Estate Ltd הגיע לגבול המעגל התחתון של 20% במהלך מושב המסחר ביום שלישי, מכיוון שתוכניות המיזוג של Nam Estates ושל Embassy One עם החברה נתקלו בעיכובים.

החברה הביעה חרטה בהגשת חילופין על כך שנאלצה להודיע ​​לציבור ולבעלי מניותיה כי בית הדין הלאומי לדיני חברות (NCLT), Chandigarh Bench, סירב לאשר את המיזוג של NAM Estates Private Limited (NAM Estates) ושל Embassy One Commercial Property Developments Private Limited (Ambassy One) לתוך Indiabulls Real Estate Ltd (IBREL).

ב-22 באפריל, ה-NCLT, Bengaluru Bench, שיש לו סמכות שיפוט על NAM Estates ושל Embassy One, אישר את המיזוג. אבל ה-NCLT, Chandigarh Bench, שיש לו סמכות שיפוט על החברה, השמיע מוקדם יותר כמה דאגות בהתבסס על הביקורות על המיזוג שפרסמה מחלקת מס הכנסה.

על פי הגשת הבורסה, החברה הגיבה רשמית לחששות ולהתנגדויות אלה בפני NCLT, והיא מאמינה כי לא תהיה לה כל השפעה מהותית על המיזוג.

"ראוי לציין שהמיזוג כבר קיבל תמיכה גורפת מ-99.9987% מבעלי המניות שלו שהצביעו באותו וקיבל גם אישור מרגולטורים אחרים. מועצת המנהלים של IBREL תתכנס במהלך היום למחרת כדי לגבש את התוכנית והאסטרטגיה שלה להתקדם ותעביר את אותו הדבר לכל מחזיקי העניין שלה", אמרה החברה בתיק החליפין שלה.

בינואר 2020, Indiabulls Real Estate חשפה לראשונה את התוכנית להתמזג עם חברי קבוצת השגרירות. NAM Estates ו- Embassy One Commercial Property Developments, שתי חברות מקבוצת אמבססי, יחליפו מניות עם IBREL כחלק מהמבנה חסר המזומנים של המיזוג. החברה שהצטרפה תהיה ידועה בשם Embassy Developments. היזם של הישות המתמזגת יהיה Embassy Group.

ביום המסחר של יום שלישי, המניה נפתחה ב-68.95 למניה ב-NSE. המניה הגיעה לשיא תוך יומי של 68.95 ומטה של 55.40 ב-NSE. מאז, המסחר המוקדם של היום, איבדה המניה עד כה כ-19.65%.

על פי נתוני trendlyne, המניה ירדה ב-41.38% מהשיא של 52 שבועות 94.5 נרשם ב-06 בספטמבר 2022.

מחיר המניה ירד ב-26.8% ובשנה החולפת השיגה ביצועים נמוכים מהמגזר שלה ב-42.7%.

לדברי Rajesh Bhosale – אנליסט טכני ונגזרות של מניות, Angel One, המניה נמצאת בלחץ אדיר, והיקפים עצומים נראים גם במכירה זו. התמיכה הבאה היא 51, על הסוחרים להימנע מלנסות לתפוס סכין נופלת. כל הקפצה לכיוון 59 צפויה להימכר.

הסיפור הבא
שתף את הפוסט
דילוג לתוכן