מיינט הרצליה

מניית מקס אסטייטס מזנקת ב-7% לשיא החדש, מזנקת ב-27% ב-2 מפגשים; הנה למה

מניית מקס אסטייטס זינקה ביותר מ-7% בעסקאות תוך יומיות היום, 3 במאי, והגיעה לשיא חדש של 373.90 ב-NSE. זה מגיע בעקבות עלייה של 18.4 אחוזים בפגישה הקודמת. ב-2 הפעלות הללו, המניה עלתה במעל 27%.

מקס אסטייטס ראתה עלייה במחיר המניה שלה בעקבות זכיות משמעותיות בעסקאות. החברה, באמצעות חברת הבת מקס אסטייטס גורגאון שתיים, השיגה הסכם לפרויקט פיתוח למגורים בגורוגרם בשווי פיתוח ברוטו של מעל 9,000 קרונות. פיתוח זה ישתרע על פני 18.23 דונם של קרקע ויכלול שטח של 4 מיליון רגל מרובע לנכסי מגורים. העסקה הבולטת הזו מחזקת את מעמדה של מקס אסטייטס בשוק הנדל"ן וככל הנראה תורמת לעליית מחירי המניה האחרונה שלה.

קראו כאן: Nifty יורדת כמעט 1%; מדוע שוק המניות ההודי תנודתי?- הסביר

"לאחר סגירת העסקה הזו, תיק הנכסים של מקס אסטייטס יגדל ב-50% מ-8 ל-12 מיליון רגל מרובע של פוטנציאל פיתוח, אשר מגוונת היטב במונחים של סוגי נכסים (משרדים מסחריים ומגורים), טביעת הרגל הגיאוגרפית (נוידה, דלהי וגורוגרם) וספקטרום סיכונים (נמסר ובבנייה)", אמרה רישי ראג', COO של מקס אסטייטס.

המניה עלתה ב-20.5% ב-2024 עד כה. העלייה של למעלה מ-27% ב-2 הפגישות של מאי מגיעה לאחר עלייה של 6.6% ו-2.3% באפריל ומרץ. בינתיים הוא ירד ב-7.5 אחוזים בפברואר וב-5.9 אחוזים בינואר השנה.

קראו כאן: מניית דאבור עלתה לאחר תוצאות הרבעון הרביעי; האם כדאי לקנות את המניה?

מוקדם יותר השבוע הודיעה החברה גם על השקעה אסטרטגית של 388 קרונות מחברת ביטוח החיים של ניו יורק. על פי הגשת הבורסות של החברה, כספים אלה יוקצו להתרחבות בשוק המגורים בצמיחה גבוהה, מה שמניע את יוזמות פיתוח המגורים של החברה. השקעה זו מספקת למקס אסטייטס משאבים נוספים כדי לנצל הזדמנויות צמיחה במגזר המגורים.

מקס אסטייטס הצהירה כי ההשקעה האסטרטגית תסייע לה להשיג את מסלול הצמיחה הממוקד שלה על ידי רכישת הזדמנויות פיתוח של לפחות 2 מיליון רגל מרובע בשנה. לניו יורק לייף, המחזיקה ב-22.67% ממניות מקס אסטייטס הרשומות בבורסה, יש גם 4% ממניות החברה בפרויקטים המסחריים החדשים של החברה באזור דלהי-NCR, כולל כיכר מקס התפעולית בכביש המהיר נוידה.

קראו כאן: מניית אג'נטה פארמה מזנקת ביותר מ-13.5% עם ביצועים מדהימים ברבעון הרביעי

לפי חברת תיווך אמביט, ההשקעה במקס אסטייטס היא התפתחות חיובית שכן היא תספק לחברה הון צמיחה להשקעה בשוק המגורים המתרחב במהירות. בנוסף, הוא מדגיש את יכולתה של מקס אסטייטס לייצר רווחים מנכסים מניבים שכר דירה כדי לממן צמיחה עתידית. אמביט הדגישה כי שיעור התקרה המרומז של ההשקעה של 7 אחוז הופך אותה לצבירת ערך עבור החברה, ואישרה מחדש את המלצת הקנייה שלה על המניה עם יעד מחיר לשנתיים של 395.

מקס אסטייטס נרשמה ב 298 ב-NSE ב-30 באוקטובר 2023, לאחר המיזוג ההפוך שלה עם Max Ventures and Industries. המניה עלתה ביותר מ-25% ממחיר הרישום שלה עד כה.

קרא כאן: מחיר מניית Coforge יורד ב-9% לאחר הרווחים ברבעון הרביעי: האם למכור או להחזיק?

"אנו שואפים להרחיב את התיק מעבר ל-8 מיליון רגל מרובע על ידי הוספת לפחות 1 מיליון רגל מרובע בשנה בממוצע לכל אחת מקטגוריות הנכסים המגורים והמסחריים תוך שמירה על מקור הבידול הייחודי שלנו, שהוא 'צרכן מוביל עיצוב ואירוח'. ניסיון", סאהיל וחאני, MD ומנכ"ל מקס אסטייטסאמר ברישום MEL.

מקס אסטייטס, שהוקמה בשנת 2016, מפתחת נכסים למגורים ולמסחר. הפרויקטים של החברה כוללים שטחי משרדים מסחריים Max Towers, Max House, פיתוח מחדש של קמפוס המשרדים ו-222 Rajpur, קהילת וילות יוקרתיות למגורים ברחוב Rajpur, Dehradun.

הסיפור הבא
שתף את הפוסט
דילוג לתוכן