מיינט הרצליה

מלון דניאל הרצליה

שוכן לאורך חוף הים התיכון הטהור, מלון דניאל הרצליה מציע שילוב מושלם של שירותים עסקיים ותענוגות נינוחים. מלון ברמה עולמית זה בלב רובע הרצליה-פיתוח בישראל הוא מקום מפלט הן למטיילים עסקיים והן לאלו המחפשים מפלט שליו על שפת הים.

על מלון דניאל הרצליה

במלון דניאל הרצליה מתכבדים בשילוב ייחודי של יוקרה, נוחות ורוגע. עם עיצוב מדהים, מתקני עסקים חדישים, קייטרינג כשר מפואר ושירות יוצא דופן, מלון זה מכין את הבמה לחוויות בלתי נשכחות.

על החוף, על הדופק

מלון דניאל הרצליה, הממוקם במרחק של 10 ק"מ בלבד מתל אביב, נהנה ממיקום אסטרטגי ברובע העסקים השוקק של הרצליה-פיתוח. מיקום מעורר קנאה זה מציע את הטוב משני העולמות, בו האורחים יכולים לגשת למוקדי העסקים העמוסים ביותר של ישראל תוך שהם מתענגים על בריזות הים המרעננות. המלון משתלב בצורה חלקה עם סביבה ארגונית בצמוד לפארק עסקים עם נוף שליו לים ומגוון תוסס של ברים ובתי קפה סמוכים.

כדי לקבל תובנות נוספות על היופי והחוויות של הרצליה, שקול לצלול לתוך מלונות 5 כוכבים בהרצליה

מלון דניאל

ארח את האירוע שלך ליד הים

אולמות האירועים המרשימים של דניאל על חוף הים יכולים להכיל עד 400 אורחים והם מושלמים לאירוח מגוון רחב של אירועים. עם אפשרויות קייטרינג מעולות וציוד אורקולי חדשני, המלון מבטיח שכל אירוע יהיה הצלחה מסחררת.

מענה על צרכים עסקיים

לנוסעים עסקיים, מלון דניאל הרצליה מאובזר במלואו במהירה גישה לאינטרנט אלחוטי, מועדון עסקים ומתקני כנסים חדישים. הוא עונה על הדרישות של אנשי מקצוע מודרניים, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור שהייה ארגונית.

רגיעה אמיתית – שיזן ספא

לאלו המחפשים רגיעה, ספא שיזן בעל שם בינלאומי ממתין במלון דניאל הרצליה. ספא זה מציע נווה מדבר של שלווה עם מגע של קסם מזרחי, המספק מגוון רחב של טיפולי יופי ובריאות איכותיים המשלבים חוכמה עתיקה עם טכנולוגיה מודרנית. אנא שימו לב כי ייתכן שתחול תשלום נוסף עבור הכניסה לספא, למעט הזמנות של סוויטות, חדרי זן וחדרי קלאב, והאורחים חייבים להיות מעל גיל 18 כדי לגשת למקום מפלט שליו זה.

חקור את מזג אוויר הרצליה כדי לחזק את ההבנה שלך לגבי העיר התוססת הזו.

מלון דניאל הרצליה הוא יותר מסתם מלון; זוהי חוויה המשלבת בהרמוניה עסקים ופנאי, המבטיחה שכל אורח ייהנה מהנאה צרופה במהלך שהותו. בין אם אתם כאן בשביל עבודה או מנוחה, מלון זה על חוף הים התיכון מספק שירות בכל החזיתות.

שתף את הפוסט
דילוג לתוכן