מיינט הרצליה

מדוע המעצבת Kunal Rawal נכנסת לחלל נדל"ן יוקרתי

המעצבת Kunal Rawal טבעה נישה בעיצוב בגדי גברים, והעניקה לבגדים המסורתיים טוויסט שובב ועכשווי. כעת, הוא נכנס לתחום הנדל"ן היוקרתי.

המעצב ממומבאי שיתף פעולה לאחרונה עם מותג המגורים היוקרתי Boheim, כדי להביא את פילוסופיית העיצוב שלו אל חללי המגורים.

"במשך שנים אני מספר סיפורים עם בד, טקסטורה וצורה, אז המעבר לנדל"ן היה הרחבה טבעית", אומר רוואל. "מנקודת מבט של מעצב, שיתוף הפעולה הזה אפשר לי לשדרג את המסע העיצובי שלנו ולהציע משהו שהוא מותאם באמת".

בשיחה על שיתוף הפעולה, מייסד בוהיים, Samarth Bajaj, אמר שלמעצבי אופנה הודים "יש הבנה עמוקה מאוד של יוקרה. יש להם את המיומנות להסתכל על התמונה השלמה, תוך התאמה אישית של בגד מותאם אישית, הם לוקחים בחשבון את התפאורה, אישיותו של האדם וכמה גורמים כאלה לפני שהם טווים סיפור שיעבור מדור לדור. "

בג'אז' הוסיף: "היכולת האסתטית שלהם בולטת גם בחללים שהם יוצרים, בין אם זה חנויות הבוטיק, המשרדים או הבתים שלהם. אני גם מוצא שמאחר שהם לא מועמסים על ידי הגבולות של חינוך עיצוב חלל פורמלי, הם חושבים באופן אוטומטי זה מבטיח רגישות עיצובית ייחודית שהם מביאים לחללי המגורים שהם מעצבים.

קרא גם: האם אתה יכול לדעת אם בירקין האהוב מראש הוא מזויף?

צפה בתמונה המלאה

מייסד בוהיים, Samarth Bajaj ו (מימין) Kunal Rawal

בראיון ל- Rawal ובאג'ג' מדברים על הברית היצירתית, הרעיון מאחוריה ומדוע מעצבי אופנה נכנסים לחלל מגורי היוקרה זה רעיון טוב. קטעים ערוכים:

מה גרם לשיתוף הפעולה?

Kunal Rawal: המחויבות של בוהיים להביא קסם מהעולם הישן במאה ה-21, המסירות שלהם להצגת אומנות הודית והיכולת להחדיר תחושה של מוזרות לפרויקטים שלהם, הידהדה עם הגישה שלנו לאומנות בהתאמה אישית. כשאנחנו מעצבים קולקציה, אנחנו מתמקדים בלספר סיפור עשיר בפרטים, שמכבד את הברק מאחורי כל תפר. בוהיים משקף את הפילוסופיה הזו באופן שבו הם מפתחים חללים.

שותף לשיתוף פעולה חייב להיות מישהו שמעריך אותנטיות, מבין מותרות, נלהב לאומנות ולא מפחד לאתגר את הנורמות.

Samarth Bajaj: אנחנו מחפשים נישואים של המוחות. התמזל מזלנו לא רק לשתף פעולה עם אנשי תעשייה וחלוצי עיצוב בהודו, אלא שהם גם חלקו את ערכי הליבה שלנו. אנחנו נמשכים לשותפים שמעריכים את האותנטיות, החוגגים את היופי של האומנות ההודית, שלא מפחדים לדחוף את המעטפה וליצור משהו ייחודי. קונאל מגלם את כל התכונות הללו.

מה הרעיון מאחורי שיתוף הפעולה?

קונל: שיתוף הפעולה הזה הוא לא רק מיזוג אופנה עם נדל"ן; מדובר בסיפור מגובש שבו כל אלמנט, מהבגדים שאתה לובש ועד לחלל בו אתה שוכן, משקף חזון משותף של יוקרה שהוגדרה מחדש.

סמארת': המשימה שלנו תמיד הייתה להביא את קסם העולם הישן אל המאה ה-21, לקדם את האומנות ההודית ולהחדיר מוזרות שובבה אך מתוחכמת לעיצובים שלנו. קונאל הייתה חלוצה של בגדי גברים בהתאמה אישית בהודו, ויצרה רגישות חדשה הממזגת מורשת עם סגנונות עכשוויים. הרגישויות האסתטיות שלו אותנטיות והפיצו חיים בתחום בגדי הגברים של הודו. זהו מיזם נועז ליצור פרדיגמה חדשה של חיי יוקרה.

סקיצה משיתוף הפעולה של Kunal Rawal x Boheim
צפה בתמונה המלאה

סקיצה משיתוף הפעולה של Kunal Rawal x Boheim

איך שיתוף פעולה מעצב עוזר?

קונאל: מנקודת המבט שלנו, שיתוף פעולה של מעצבים הוא דרך דינמית לשפר את היצירתיות והחדשנות. שיתוף פעולה עם מותג כמו Boheim מאפשר לנו למזג את פילוסופיית העיצוב שלנו, וכתוצאה מכך לתוצאות ייחודיות ופורצות דרך שאולי לא ניתן להשיג לבד.

הסינרגיה הזו עוזרת לנו להרחיב את השפעתנו מעבר לאופנה, למחוזות חדשים וליצור מיזוג הרמוני של סגנון ופונקציונליות.

סמארת': בליבו, שיתוף פעולה של מעצבים עוסק במיזוג אנרגיות יצירתיות כדי לייצר משהו יוצא דופן, לפרוץ גבולות ולחגוג השפעות אמנותיות מגוונות. הרעיון המרכזי הוא להציע לצרכנים חוויה מאוצרת עשירה – כזו שהיא גם מהממת ויזואלית וגם בעלת משמעות עמוקה.

קונאל, קולקציית הקוטור האחרונה שלך 'Sehra' ראתה דחיפה חכמה על טכניקות סטיילינג במונחים של כיסויי ראש שונים ותוספות כמו חרבות. מה מחפש החתן החדש מבחינת אופנה?

קונאל: עבור חתן מודרני, הלבוש שלו ביום העיקרי שלו הוא יותר מסתם קוטור – הוא הצהרה על המהות שלו, הרצונות שלו, האינדיבידואליות שלו. יצירת הקולקציה הייתה כמו להיכנס לתחום החדש הזה שבו תרבות ואופנת עילית משתלבים זה בזה. באופן מסורתי, הוא הינו צעיף טקסי של פאר פרחוני ונוי הנלבש על ידי החתן, המסמל הגנה וכבוד כאחד.

הוא אוסף או יותר נכון אודה לחתן המודרני. כל פרט בהרכב שלו מדבר על האישיות שלו, הקסם שלו והפאר של הרגע הזה של פעם בחיים. כל אלמנט בקולקציה – מהפרטים הפונקציונליים המורכבים ועד לכיסויי הראש הנועזים – מעוצב בקפידה כדי להדהד את רצונו של החתן.

בחלון הראווה שלך יש תמיד אנשים מתחומי חיים שונים. האחרונה להיות הסטייליסטית אנאיטה שרוף. איך מתכננים את הליהוק?

קונאל: כשזה מגיע לתכנון תצוגות הראווה שלנו, אנחנו נוקטים בגישה מאוד מבוקשת לליהוק, במטרה להרכיב שטיח תוסס של אישים שמגלמים באמת את רוחה של הודו. להופעה האחרונה שלנו, לרבות מישהי כמו אנאיטה שרוף אדג'ניה הייתה בחירה מכוונת ומרגשת. איתה כסטייליסטית האופנה הבכירה בארץ, אניטה מביאה רובד של תחכום ותובנה שהשלימה בצורה מושלמת את חזון המותג שלנו. הנוכחות שלה הוסיפה נופך של משיכה אופנתית ועזרה להעלות את הנרטיב האנדרוגיני של הקולקציה. כל החלטת ליהוק היא משיכת מכחול שקולה בקפידה על הבד הרחב יותר של מצגת המסלול שלנו.

במהלך השנים, המותג, Kunal Rawal, קיבל את חלקו ההוגן באבולוציה בדרכים מרגשות תוך שהוא נשאר נאמן לערכי הליבה שלו. גדלנו מחגיגת אומנות מסורתית ושילוב יוקרה מודרנית, לשילוב מורשת עשירה עם עיצובים רעננים וחדשניים. הרחבנו את ההיצע שלנו כדי לתת מענה למגוון רחב יותר של אירועים ואישים, אבל המהות של מה שאנחנו עושים נשארת זהה: אספקת רקמה, נוחות ופונקציונליות שאין שני לה. אמנם אימצנו טרנדים ושיתופי פעולה חדשים, אך המסירות שלנו ליצור חוויות מותאמות ונצחיות מעולם לא התערערה.

מה היו הלמידה העיקרית שלך בקמעונאות?

קונאל: הצרכן הוא המלך. הלמידה הקמעונאית העיקרית שלנו מדגישה את החשיבות של חווית לקוח מעולה, שירותים מותאמים אישית ויכולת הסתגלות למגמות מתפתחות. התמקדות באיכות על פני כמות בונה סחורה יעילה, ופריסות חנויות אסטרטגיות משפרות את מעורבות הלקוחות. בניית קשרים חזקים עם לקוחות ושותפים היא חיונית, ומינוף נתונים וניתוח מסייע בקבלת החלטות מושכלות.

מה התוכניות שלך לעתיד?

קונאל: היציאה לאביזרים היא בהחלט באופק. אנו רואים פוטנציאל עצום ביצירת יצירות משלימות המשדרגות את ההצעות העיקריות שלנו, המשקפות את אותה מחויבות לאיכות וייחודיות.

קראו גם: הכירו מנהלי סגנון חיים של עשירים ועסוקים מדי

נושאים

שתף את הפוסט
דילוג לתוכן