מיינט הרצליה

כרטיס האשראי Capital One Venture X Rewards: סקירה

האם כרטיס האשראי Capitol One Venture X מתאים לך?

כרטיסי אשראי יוקרתיים לנסיעות מציעים הטבות שמי שמחפש לטייל בסטייל עשוי להזיל ריר עליהן: גישה לטרקלין שדה התעופה מפואר, שדרוגי טיסות, לילות חינם במלונות 5 כוכבים ועוד. אבל יותר ויותר כרטיסי נסיעות יוקרתיים אלה מגיעים עם עמלות שנתיות גבוהות. לכרטיס הפלטינום® מבית אמריקן אקספרס יש עמלה שנתית של $695 (תעריפים ועמלות) – אם כי זה עדיין אחד מכרטיסי הנסיעות הטובים ביותר שקיימים, ותוכל לקרוא את הסקירה שלנו כאן – ו-Mastercard® Black Card™ עמלה שנתית של $495 .

כרטיס האשראי Capital One Venture X Rewards נכנס לסל כרטיס התגמולים היוקרתי הזה – אבל עם עמלה שנתית הנמוכה מהמתחרים שלו (ב-395 $). "זה פשוט יותר מרבים מיריבותיה, והתגמולים שלו הם בעלי קו בסיס גבוה יותר", אומר טד רוסמן, אנליסט פיננסי ראשי ב- CreditCards.com.

סנטרה הורברוק, עורכת כרטיסי אשראי ב-The Points Guy, מוסיפה: "בסך הכל, אני ממליץ להחזיק ב-Capital One Venture X בשל הקלות לצבור מיילים, יכולת ההעברה הקלה של המיילים הללו למימוש עבור טיסות ומלונות ולטרקלין שדה התעופה. גִישָׁה." והסוקרים ב-CreditCards.com אומרים כי "ההטבות והבונוסים השנתיים לבד מכסים בקלות את (את) העמלה השנתית". להלן, אנו גם מדגישים (עם קישורים) מה יש ל-10 מהאתרים הפיננסיים המובילים לומר על כרטיס זה.

בחירה מובילה למטיילים תכופים

Capital One Venture X

  • הרווח פי 10 מיילים על מלונות והשכרת רכב ו-5X מיילים על טיסות שהוזמנו דרך Capital One Travel
  • הרווח פי 2 מיילים על כל שאר הרכישות
  • הרווח 75,000 מיילים לאחר הוצאת $4,000 בשלושת החודשים הראשונים של פתיחת חשבון (בערך של כ-$750 בנסיעות)
  • קבל 10,000 מיילים בונוס בכל שנה, החל משנה אחת

הטבות אחרות של כרטיס Capital One Venture X כוללות קבלת עד $300 בחזרה כזיכויים בהצהרה עבור הזמנות דרך Capital One Travel ועד $100 באשראי עבור כניסה גלובלית או TSA PreCheck כל ארבע שנים. תוכלו ליהנות מגישה לטרקלין נמל התעופה Capital One, מגישה בלעדית להזמנות במסעדות וללא עמלות עסקאות זרות.

עם זאת, עליך לשלם את היתרה במלואה ובזמן כי אם לא, זה יעלה לך: לכרטיס יש אפר משתנה של 21.99% – 28.99%. וסביר להניח שתצטרכו ציון אשראי גבוה כדי להיות זכאי לכרטיס זה.

הנה מה שיש לאתרים פיננסיים מובילים לומר על Capital One Venture X:

"האמצע המושלם" – אם אינך רוצה להוציא 500 דולר על עמלות שנתיות, tלמרות שיש פחות הטבות מיוחדות כמו כמה כרטיסי עילית אחרים, אומר Bankrate.

"נוסעים תכופים שלא יכולים להצדיק כרטיס עילית עם תג מחיר שנתי של 500$+ ורשימה נפוחה של הטבות יוקרה ימצאו את Capital One Venture X כאמצעי הביניים המושלם. העמלה השנתית שלה כמעט מתקזזת אוטומטית עם בונוסים שנתיים והיא מציעה גם פדיון נסיעות גמיש וגם תגמולים מוצקים על הוצאות יומיומיות", מגלה Bankrate.

הסקירה שלהם גם מזכירה שהכרטיס אינו מציע נסיעות יוקרה רבות או הטבות מיוחדות כמו כרטיסי עילית אחרים. "מיילים של Capital One אינם מגוונים כמו כמה פרסים של כרטיסי נסיעה פופולריים אחרים, והוא לא מציע הרבה יותר פוטנציאל תגמולים בקטגוריות סמוכות לנסיעות כמו אוכל או בידור."

"זול יותר מהמתחרים העיקריים שלה", אומר The Points Guy.

"ה-Capital One Venture X גנב את אור הזרקורים לגמרי כשהושק בנובמבר 2021, הודות לבונוס הרשמה פנומנלי וכמה הטבות יקרות להפליא. בנוסף, עם עמלה שנתית של 395 דולר בלבד, ה-Venture X זול יותר מהמתחרים העיקריים שלו", מציין האתר.

"קל יותר להבנה" – מאשר כרטיסים אחרים, אומר NerdWallet.

"כרטיסי אשראי 'פשוטים' ו'כרטיסי נסיעות מובחרים' אינם מושגים שבדרך כלל הולכים ביחד, מכיוון שהכרטיס הטיפוסי בקטגוריה זו הוא מאוד מסובך", כותב Nerdwallet. "אבל באופן יחסי, קל יותר להבין את כרטיס האשראי Capital One Venture X Rewards מאשר, נניח, כרטיס הפלטינום של אמריקן אקספרס. לעומת זאת, כרטיס האשראי Capital One Venture X Rewards בליבתו שומר על הפשטות של כרטיס האשראי Capital One Venture Rewards בכך שהוא מציע שיעור תגמולים אחיד על כל ההוצאות ומאפשר לך להשתמש בפרסים כדי לשלם עבור נסיעות."

"נותנת אגרוף לצרכנים שרוצים כרטיס אשראי שמתמקד כמעט אך ורק בהטבות נסיעות", אם כי התשלום השנתי גבוה, אומר CNBC Select.

"ה-Capital One Venture X תורם לצרכנים שרוצים כרטיס אשראי המתמקד כמעט אך ורק בהטבות נסיעות. כרטיסי פרימיום אחרים עשו תוספות להטבות שלהם בשנים האחרונות שהופכות כל כרטיס לייף סטייל יותר מאשר כרטיס נסיעות טהור".

בין החסרונות המפורטים בסקירה שלהם היא העמלה השנתית הגבוהה וללא תקופת היכרות של 0% אפריל.

"Venture X הוא מנצח" עבור אלה המחפשים "להרים" את חווית הטיול שלהם, אומר יועץ פורבסאם כי הוא מוסיף שאולי זה לא הכרטיס הטוב ביותר "אם אתה רוצה פדיונות פשוטים בחברות תעופה מבוססות ארה"ב.

"בשביל מה שהוא נועד לעשות, שהוא לשפר את חווית הנסיעה שלך תוך כדי לזכות בפרסים על כל מה שאתה קונה, Venture X עשוי להיות אחד הכרטיסים הטובים ביותר שבדקנו אי פעם. זה אולי נשמע כמו היפרבול, אבל תראה אם ​​אתה יכול לא להסכים אחרי שתראה את כל התכונות שיש לכרטיס עם עמלה שנתית נמוכה משמעותית מהמתחרה הקרובה ביותר". עם זאת, האתר מציין כי "אם אתה רוצה פדיונות פשוטים בחברות תעופה מבוססות ארה"ב, מיילים של Capital One הם לא הבחירה הטובה ביותר."

"כרטיס אשראי טוב לנוסעים תכופים בעלי הוצאות גבוהות עם אשראי מצוין", אומר WalletHub.

"העמלה השנתית של כרטיס Capital One Venture X של $395 יכולה להיות שווה את זה אם אתה מנצל את הבונוס הראשוני הגדול שלו, התגמולים השוטפים האטרקטיביים והטבות רבות אחרות", כותבים באתרים. לדוגמה, מחזיקי כרטיס מקבלים גישה חינם לטרקלין שדה התעופה, בתוספת הזדמנות להרוויח מאות דולרים בזיכויים מדי שנה. החסרונות של הצעה זו הם העמלה השנתית הגבוהה שלה, אפריל ודרישת ניקוד האשראי. למרות שאתה יכול לקבל את תמורה כספך מהעמלה השנתית אם אתה משתמש בכרטיס בחוכמה, נשיאת יתרה מחודש לחודש וצבירה של חיובי ריבית יורדת משמעותית את ערך הכרטיס."

"מתחרה חזק בתחום כרטיסי האשראי הפרימיום", אומר ValuePenguin.

"עם שיעור השתכרות מדהים, בונוס הרשמה ומגוון הטבות נסיעות יוקרתיות, הכרטיס הזה יכול להיות אחד הטובים ביותר."

"הכרטיס האולטימטיבי למטיילים רציניים", אומר BuySide מהוול סטריט ג'ורנל, למרות שהאתרים מוסיפים שזה לא הכרטיס לכל מי שנושא יתרה.

"כרטיס האשראי Capital One Venture X Rewards מציע הטבות פרימיום לנסיעות ושיעורי תגמולים גבוהים שאינם דורשים אסטרטגיית הוצאות מסובכת", כותבת BuySide, שבבעלות אותה חברת אם כמו MarketWatch. אבל הוא מוסיף: "אם אתה נוטה לשאת יתרה, ייתכן שכרטיס אשראי מתגמל לא יהיה רעיון טוב עבורך. חיובי הריבית החודשיים כמעט בוודאות יעלו על הערך של כל מייל שתרוויח.

"אחד משיעורי התגמולים הטובים ביותר הזמינים בכרטיס נסיעות יוקרתי", אומר CreditCards.com.

"מתגאה בסגל של הטבות יקרות ערך וזיכויים שנתיים ואחד משיעורי התגמולים הטובים ביותר הזמינים בכרטיס נסיעות יוקרתי, ה-Venture X אמור להציע תמורה נהדרת לנוסעים תכופים."

"ההטבות עולות על התשלום השנתי בקילומטר", אומר קרדיט קארמה.

"לכרטיס האשראי Capital One Venture X Rewards יש ערך תועלת משוער של $1,089 נכון למאי 2022, בהתבסס על החישוב של Credit Karma."

התנאים חלים על הטבות ומבצעים של אמריקן אקספרס. ייתכן שתידרש הרשמה להטבות והצעות נבחרות של אמריקן אקספרס. בקר בכתובת americanexpress.com למידע נוסף.

התוכן בדף זה מדויק נכון לתאריך הפרסום; עם זאת, ייתכן שפג תוקף חלק מההצעות של השותפים שלנו.

העצות, ההמלצות או הדירוגים המובעים במאמר זה הם אלה של MarketWatch Picks, ולא נבדקו או אושרו על ידי השותפים המסחריים שלנו.

שתף את הפוסט
דילוג לתוכן