מיינט הרצליה

כרטיסי אשראי להעברת יתרה מציעים כעת 0% עד 21 חודשים. האם כדאי לנשוך?

איך לגרום להעברת יתרה של 0% לעבוד בשבילך

שְׁאֵלָה: בכל פעם שאני נכנס לתשלום בכרטיס האשראי שלי באינטרנט, צצה הצעה להעברת יתרה. מכיוון שהעברת היתרה מגיעה עם 0% אפריל לשנה שלמה, האם זה הגיוני לבצע רכישה גדולה בכרטיס האשראי הקיים שלי ואז להצטרף להעברת היתרה בזמן שאני משלם אותה? מה החסרונות של לעשות את זה? האם יתרה תעביר את האשראי שלי?

תשובה: כרטיסי אשראי להעברת יתרות יכולים לחסוך לך מאות, אפילו אלפי דולרים, תלוי בין השאר בכמה אתה חייב – והאם אתה משלם את היתרה הזו בתוך תקופת הריבית של 0%. יתרה מכך, ההצעות הארוכות ביותר הן בריבית של 0% עד 21 חודשים, כך שאולי תוכל לקבל טווח ארוך משמעותית מ-12 החודשים שהוצעו לך. כמה מהבחירות של MarketWatch Picks עבור כרטיסי העברת היתרה הטובים ביותר כוללים כעת:

  • Citi® Double Cash Cardאשר מציע 0% על העברות יתרה למשך 18 חודשים (ואז 18.99% – 28.99% אפריל משתנה), בתוספת תגמולים במזומן המאפשרים לך להרוויח ללא הגבלה 1% במזומן בחזרה על כל הרכישות, בתוספת 1% נוסף כפי שאתה משלם עבור רכישות אלו.

  • Capital One SavorOne Cash Rewards כרטיס אשראישמציעה 3% על העברות יתרה למשך 15 חודשים (אז 19.99% – 29.99% אפריל משתנה), בתוספת 3% החזר כספי על אוכל, בידור, שירותי סטרימינג שונים ורכישות בחנויות מכולת, ו-1% על כל שאר הרכישות.

  • כרטיס Citi Simplicity®, המציע 0% על העברות יתרה למשך 21 חודשים (ואז 18.99% – 29.74% אפריל משתנה), שהיא אחת מתקופות העברת היתרה הארוכות ביותר הזמינות. הוא מציע גם 0% על רכישות חדשות למשך 12 חודשים וללא עמלה שנתית.

"אם מישהו חייב 1,000 דולר על כרטיס עם 20% אפריל ולאחר מכן מעביר אותו לכרטיס העברת יתרה של 0%, זה יכול לחסוך לו חבילה. זה נכון אפילו עם עמלת עסקה חד פעמית שמגיעה עם רוב העברות היתרה", אומר מאט שולץ, מומחה לכרטיסי אשראי ב-LendingTree.

יש לך שאלה לגבי איך להשתמש בכרטיס האשראי שלך בצורה חכמה או איזה כרטיס עשוי להיות הגיוני עבורך? דוא"ל contact@mynetherzliya.co.il.

שימו לב שיש כמה מלכודות פוטנציאליות שכדאי להיות מודעים להן עם העברות יתרות. "רובם גובים עמלות העברת יתרות מראש של 3% עד 5%, ובדרך כלל ישנה השפעה שלילית קלה על ניקוד האשראי שלך לאחר פתיחת כרטיס חדש בגלל החקירה הקשה ומכיוון שמערכות ניקוד האשראי גם מזעיפות את פני החשבונות החדשים שנפתחו. גיל ממוצע נמוך יותר של חשבונות", אומר טד רוסמן, אנליסט בכיר בתעשייה ב-CreditCards.com.

וחשוב לקחת זאת בחשבון, אומר רוסמן: "אם נשארת לך יתרה לאחר תקופת ה-0%, הריבית בדרך כלל קופצת למשהו בטווח של 13% עד 25%. אם אתה מחפש לשלם את החוב הקיים, אני מציע להימנע מרכישות חדשות ולחלק את הסכום שאתה חייב במספר החודשים בתקופת ה-0% שלך ולנסות לדבוק בתוכנית הזו", אומר רוסמן.

אפשרות נוספת היא זו: בחר בכרטיס עם הצעה להעברת יתרה של 0% ו-0% רווחי היכרות או כרטיס עם 0% הכנסה מקדימה בלבד. "אם יש לך רכישה קרובה, כרטיס המציע ריבית של 0% לרכישות חדשות עשוי להיות מתאים יותר. זו הסיבה שאולי אפילו לא תצטרכו לבצע העברת יתרה", אומרת שרה רתנר, מומחית לכרטיסי אשראי בחברת Nerdwallet. עם הצעת רכישה חדשה של 0%, בדרך כלל אין עמלת עסקה חד פעמית, כלומר אתה יכול לחסוך סכום כסף משמעותי ברכישה.

מוסיף שולץ, מומחה לכרטיסי אשראי ב-LendingTree: "כרטיסי אשראי רבים להעברת יתרה של 0% מציעים גם ריבית של 0% לזמן מוגבל על רכישות חדשות, מה שיכול להיות דרך מצוינת לממן רכישות בכרטיסים גדולים."

כרטיס אחד שיש לקחת בחשבון הוא: ה כרטיס Citi Simplicity®, שמציעה 0% על העברות יתרה למשך 21 חודשים (ואז 18.74% – 29.49% אפריל משתנה), שהיא אחת מהתקופות הארוכות ביותר של 0% הזמינות. הוא מציע גם 0% על רכישות חדשות למשך 12 חודשים וללא עמלה שנתית.

האם העברת יתרה משפיעה על האשראי שלך?

בכל הנוגע לאשראי, העברת יתרה, הנעשית בחוכמה, יכולה למעשה לעזור לאשראי שלך בטווח הארוך יותר, אם כי בטווח הקצר עשויה להיות השפעה שלילית קטנה. "כן, תהיה פגיעה זמנית קטנה לזכותך, אבל השיפור בשיעור הניצול שלך יכול לעתים קרובות להיות גדול מספיק כדי לגבור על הפגיעה הזמנית הזו. אם אתה פשוט רואה באשראי החדש תירוץ לצאת למסע הוצאות, זה לא יעזור לך הרבה, אבל אם אתה חכם עם האשראי הנוסף, זה יכול לעבוד לטובתך”, אומר שולץ.

מה שיכול להיות אפילו יותר משמעותי מנקודת מבט של ניקוד האשראי הוא אם אתה משתמש בהרבה מהאשראי הזמין שלך וממקסימום את כרטיס ה-0% שלך, מכיוון שיחס ניצול אשראי גבוה זה יכול לגרור את ציון האשראי שלך למטה. "זה קורה לפעמים עם כרטיסי העברת יתרה, כי הסכום שאתה מחפש להעביר יכול להכיל יותר מכל את מסגרת האשראי החדשה שלך", אומר רוסמן.

יש לך שאלה לגבי איך להשתמש בכרטיס האשראי שלך בצורה חכמה או איזה כרטיס עשוי להיות הגיוני עבורך? דוא"ל contact@mynetherzliya.co.il.

התוכן בדף זה מדויק נכון לתאריך הפרסום; עם זאת, ייתכן שפג תוקף חלק מההצעות של השותפים שלנו.

העצות, ההמלצות או הדירוגים המובעים במאמר זה הם אלה של MarketWatch Picks, ולא נבדקו או אושרו על ידי השותפים המסחריים שלנו.

שתף את הפוסט
דילוג לתוכן