מיינט הרצליה

חובות כרטיסי האשראי בארה"ב זינקו לשיא של 1.05 טריליון דולר ברבעון הרביעי של 2023

חוב כרטיסי האשראי בארה"ב זינק ב-13% בשנה האחרונה לשיא של 1.05 טריליון דולר; וברבעון האחרון, צרכנים אמריקאים פתחו כ-20.1 מיליון כרטיסי אשראי חדשים, על פי דו"ח התובנות הרבעוני של תעשיית האשראי של TransUnion לרבעון 4 2023 שפורסם ביום חמישי.

אז מה האשם הגדול כאן? המחירים לצרכן העלו, אומר מישל רנרי, סגן נשיא וראש מחקר וייעוץ בארה"ב ב-TransUnion. "לחצים אינפלציוניים ועלויות מחיה גבוהות מהצפוי הובילו לכך שצרכנים רבים פנו לכרטיסי בנק כדי לעזור להסתדר ברבעונים האחרונים", אומר רנרי.

אם זה אתה, "קודם כל, אל תיבהל אם סמכת על הקלפים שלך בתקופה זו של אינפלציה גבוהה", אומר ברנט בודן, מתכנן פיננסי מוסמך ומנהל עושר ראשי ב-Savvy Advisors. "אתה לא לבד." אבל אתה צריך תוכנית משחק.

הצעות העברת יתרה של 0%.

אם אתה מצליח לשלם את היתרה שלך לפני שתקופת ה-0% מסתיימת, זו יכולה להיות אחת הדרכים החסכוניות ביותר להיפטר מחובות כרטיסי אשראי. ישנם מספר כרטיסים המציעים 0% עד 18-21 חודשים. עם זאת, אתה צריך לשלם את היתרה במהלך תקופת 0%, או שאתה מסתכן בריביות גבוהות.

עבור אלה עם ציוני אשראי טובים או טוב יותר – כל דבר מעל 690 – בודן מסכים שכרטיסי העברת יתרות הם בין האפשרויות הטובות ביותר להעביר חוב בריבית גבוהה לכרטיס חדש ללא שיעור אחוז שנתי של 0%, או אפריל. "אלה יכולים להיות כלי נהדר שיעזור לך לגבש את החוב שלך ולשלם אותו מבלי לצבור ריבית נוספת", הוא אומר, ומוסיף כי כל מי שהולך בדרך זו צריך "להיזהר לא לצבור יותר חובות תוך ניסיון לפרוע אותם כשאפשר. ."

אי התמודדות עם יתרות גבוהות כלשהן עלול לגרום לתשלומי ריבית של אלפי דולרים ולתקופות ארוכות של חוב, מוסיף האנליסט הבכיר בתעשייה של Bankrate, טד רוסמן. "אם תשלם רק תשלומים מינימליים עבור יתרת כרטיס האשראי הממוצעת – 6,088 דולר לפי TransUnion – בשיעור ממוצע של 20.74%, תהייה בחובות למשך 214 חודשים ותהיה חייבת 9,072 דולר בריבית", אמר רוסמן בהצהרה ב- תגובה לדו"ח TransUnion, והוסיפה כי כרטיסי העברת יתרה של 0% "מאפשרים לך להעביר את החוב בעלויות הגבוהות שלך לכרטיס חדש שלא יגבה ריבית עד 21 חודשים במקרים מסוימים."

דרכים אחרות להיחלץ מהחובות

למי שמתחיל להרגיש מאחור, בודן אומר שיש עשרות דרכים לחפור מהחובות. "התחל בהערכת ההוצאות וההכנסות החודשיות שלך", אומר בודן, ומוסיף שכל מי שנמצא במצוקה זו צריך גם "ליצור תקציב המאפשר לך להקצות חלק מסוים מההכנסה שלך לפירעון חוב כרטיס האשראי שלך. זהו שלב מכריע בהבנה לאן הכסף שלך הולך וכיצד אתה יכול להפנות אותו לעבר היעדים הפיננסיים שלך."

צעדים ראשונים מועילים נוספים להתמודדות עם החוב ההולך וגדל של כרטיסי אשראי, אומר בודן, כוללים תעדוף יתרות הריבית הגבוהות שלך, צמצום הוצאות מיותרות ובחירה בתשלומים אוטומטיים. "תשלום הכרטיסים עם ה-APR הגבוה ביותר יכול לחסוך לך סכום משמעותי בתשלומי ריבית לאורך זמן", אומר בודן.

לעומת זאת, אם אתה גרוע בתקצוב, ניקולס בוניו, מתכנן פיננסי מוסמך עם יועצי פנסיה, מציע לשקול הלוואה כדי לקבוע תשלומים יציבים יותר. "בטח, יש עניין אבל זה מאלץ אותך לתקצב ולשלם את זה", הוא אומר ומוסיף כי "כל עוד אתה משלם X $ לחודש, אתה תשלם את זה."

Bunio מוסיף כי החיסרון בכרטיס העברת יתרה, עבור חלקם, הוא להישאר מעודכן בתשלומים. "אנשים עם תקצוב גרוע יגלשו, לא ישלמו מספיק, ואז יפגעו בריבית ועמלות פתאומיות; או גרוע מכך, לצבור עוד חובות בכרטיסי אשראי בינתיים", הוא מזהיר. "עכשיו הם צריכים לשלם את זה, בתוספת העברת היתרה הזו."

העצות, ההמלצות או הדירוגים המובעים במאמר זה הם אלה של MarketWatch Picks, ולא נבדקו או אושרו על ידי השותפים המסחריים שלנו.

שתף את הפוסט
דילוג לתוכן