מיינט הרצליה

הלוואה חוץ בנקאית

אם יש לך ציון אשראי גרוע, ייתכן שמצאת את זה מאתגר לקבל אישור להלוואות. כאשר מחפשים מלווה ישיר, מציאת חברה שיכולה להציע לכם תשלום חודשי סביר וריבית ניתנת לניהול היא חיונית עבור הלוואה חוץ בנקאית. גם תנאי החזר המתאימים למטרות שלך צריכים להיות בראש סדר העדיפויות. אם תהיתם "מי יתן לי הלוואה כשאף אחד אחר לא ייתן?" אז הגעתם למקום הנכון!

חשוב לזכור שדירוג אשראי נמוך עשוי להוביל לאפשרויות מוגבלות עבור מלווים אמינים עבור הלוואה חוץ בנקאית. אבל אל דאגה, יש אפשרויות בטוחות בחוץ. הלוואות לבדיקת אשראי המבוססות על היסטוריה פיננסית יכולות להלחיץ אנשים עם ציוני אשראי גרועים למצוא כסף. אנשים עם ציוני אשראי גרועים עשויים לגלות שחלק מהמלווים לא יאשרו אותם. בנק או איגוד אשראי מסורתיים עשויים להיות לא מוכנים לספק הלוואות חירום לאנשים עם אשראי גרוע מכיוון שסוגים אלה של מועמדים נחשבים בסיכון גבוה.

אבל, דע שאם יש לך דירוג אשראי גרוע, עדיין קיימות אפשרויות הלוואות קטנות. אמנם זה יכול להיות קל יותר לקבל הלוואה חוץ בנקאית כאשר יש לך ציון אשראי גבוה יותר או הכנסה קבועה, אבל עדיין יש המון דרכים להשיג את המזומנים שאתה צריך עבור אותם זמנים שבהם חשבון החיסכון שלך פשוט לא מספיק.

אפשרות הלוואה חוץ בנקאית

נניח שאתה מתמודד עם סדרה של הוצאות בלתי צפויות. או שאולי איבדת את עבודתך ולא תוכל לשלם את החשבונות שלך. במקרה כזה, אתה כנראה מחפש הלוואה מהירה לטווח קצר כדי להכניס קצת מזומנים נוספים לחשבון הבנק שלך. למרבה המזל, לבעלי ציוני אשראי גרועים יש כמה אפשרויות הלוואה שונות:

1. הלוואות אישיות בתשלומים מקוונים

הסכם הלוואה קטנה

הלוואות אישיות לטווח קצר יכולות להיות אופציה מצוינת לקבלת הלוואה ללא ציון אשראי טוב. הלוואות אישיות יכולות להגיע עם תשלומים חודשיים נוחים ותנאי הלוואה מותאמים אישית. נוחות זו יכולה להפוך הלוואות בתשלומים אישיים לפתרון מימון נהדר עבור אנשים המעוניינים לאחד חובות בכרטיס אשראי ולעבוד עם מלווים אמינים.

הלוואות אישיות יכולות להגיע גם בריבית קבועה. המשמעות היא שאינך צריך לדאוג שהתשלומים החודשיים של הלוואת החירום שלך ישתנו לך מדי חודש.

2. הלוואות עמית לעמית

במקום להציע הלוואות חירום ישירות, ישנן חברות הלוואות שפשוט מחברות בין לווים למלווים מקוונים שיכולים להציע תנאי הלוואה וריביות התואמות את מצבם הפיננסי הייחודי. עם זאת, מקומות אלו דורשים בדרך כלל דו"ח אשראי, כך שייתכן שלא תצמדו למלווה המועדף עליכם אלא אם כן יש לכם אשראי טוב.

3. הלוואות בעלות על רכב

חלק מהלווים בעלי אשראי גרוע פונים להלוואות בעלות. כמה כסף אתה יכול לקבל עם סוג זה של הלוואת אשראי גרוע תלוי בהון העצמי ברכב שלך ובמקור ההכנסה הקבוע שלך. עם זאת, לפני שאתה חותם על החוזה שלך, תסתכל טוב על הסכם הלוואת הכותרת שלך. אם אינך מצליח לבצע תשלומים על הלוואת הקניין שלך, המלווה שלך לא רק יכול לגבות ממך עמלות נוספות של הלוואה, אלא הוא גם יכול להחזיר את הרכב שלך. הסיכון לאבד את אמצעי התחבורה היחיד שלך הופך את הלוואות המובטחות הללו לאופציה מסוכנת מאוד.

4. לווה כסף מחבר או מבן משפחה

נניח שאתה לא רוצה להתמודד עם מוסדות פיננסיים בכלל. במקרה כזה, כדאי לשקול לבקש מחבר מהימן או מבן משפחה קרוב את הלוואה מיידית במזומן. עם זאת, היזהר בעת בחירת אפשרות זו במקום ללכת עם מלווה בפועל.

בעוד שחבר אולי לא יגבה ממך דמי הקמה או ידרוש ציון אשראי גבוה, ערבוב כספים למערכת יחסים אישית היא החלטה רצינית. אולי כדאי לשקול אפשרות הלוואה ללא בדיקת אשראי. חלופה נוספת תהיה לבקש מהמעסיק שלך מקדמה למשכורת.

5. חלופות להלוואות מקוונות בבדיקת אשראי

אם יש לך אשראי גרוע, ייתכן שאתה מחפש דרך לקבל הלוואות חירום מבלי שתצטרך לעבור בדיקת אשראי. אפשרויות הלוואות ללא בדיקת אשראי כמו משכון משהו או קבלת מקדמה במזומן אינן דורשות ציון אשראי כלל. כמו כן, הם יכולים להיות דרך להשיג את המזומנים שאתה צריך אם אתה מתקשה למצוא אישור להלוואה.

6. הלוואות למשכון

אם אתה מחפש לקבל הלוואה לטווח קצר ללא חשבון חיסכון או צריך לתת למישהו את פרטי חשבון הבנק שלך, ייתכן שאתה שוקל הלוואת משכון. חלופה לקו אשראי ולמלווים מקוונים, הלוואות משכון הן דרך להשיג כסף בתמורה לנכס בעל ערך.

בהתאם לערך הפריט שאתה מתכוון להציע למשכון, הלוואת משכון כמעט מגיעה עם אישור מובטח. אבל, היה מוכן להיפרד מכל מה שאתה מציע עבור הלוואת המשכון שלך, כי אם לא תחזיר את ההלוואה, הם יכולים למכור את הפריט שלך.

7. הלוואות יום המשכורת

סוג נוסף של הלוואת חירום שכמעט תמיד מגיע עם אישור מובטח הוא הלוואת משכורת. עם זאת, לפני שאתה בוחר הלוואה מסוכנת כמו זו, וודא שיש לך מספיק כסף כדי להחזיר את הלוואת החירום שלך תוך שבוע בערך. אחרת, אתה עלול להיתקע עם שיעורי ריבית אסטרונומיים שהופכים את ההישארות מחובות לקשה ביותר.

 8. כרטיס אשראי מקדמה במזומן

אם יש לך כרטיס אשראי, ייתכן שתרצה לשקול להשתמש בו לצרכים הפיננסיים שלך במקום לבדוק מלווים שונים לקבלת הלוואה. במקום ללכת עם בנק או איגוד אשראי, כרטיס האשראי שלך יכול לאפשר לך לקבל את המקדמה שאתה צריך מבלי לעבור בדיקות אשראי. היזהר עם שיעורי הריבית על כרטיס אשראי, אם כי; הם יכולים בקלות לגרום לאיזון שלך לצאת משליטה, ולגרום לך ליפול עמוק יותר לחובות.

הלוואות ביום משכורת לעומת הלוואה אישית: מה עדיף עבור ציוני אשראי גרועים?

שתיים מהדרכים הפופולריות ביותר עבור אנשים לקבל הלוואות חירום עם אשראי גרוע הן הלוואה ביום משכורת או הלוואה אישית. בעוד שסוגים אלה של הלוואות אינם דורשים היסטוריית אשראי מצוינת כדי לקבל אישור מובטח, ישנם כמה הבדלים משמעותיים שאתה צריך להיות מודע אליהם.

אם תסתכל על תנאי ההלוואה, אתה יכול לקבל עסקה הרבה יותר טובה אם היית עם הלוואה אישית. הלוואות משכורת בדרך כלל מחייבות את הלווה להחזיר את ההלוואה במלואה במועד המשכורת הבאה. הם סוג של הלוואה קטנה. נניח שאינך מחזיר את הלוואת יום המשכורת במלואה תוך פרקזמן קצר יחסית. במקרה כזה, שיעורי ריבית גבוהים במיוחד עלולים לבעוט ולהפוך את התשלומים שלך לקשה עוד יותר לעמוד בקצב. כאשר אתה כבר בעיצומו של משבר פיננסי מנסה לקבל הלוואה, הדבר האחרון שאתה רוצה להתמודד איתו הוא הלוואה שמקשה על החיים שלך.

הלוואות אישיות, לעומת זאת, יכולות להגיע עם תנאים ותעריפים הרבה יותר סבירים. אפילו עם ציון אשראי פחות ממושלם, אתה עדיין יכול לקבל עסקה מצוינת על הלוואה אישית כאשר אתה עובד עם המלווה הנכון. מלווים כאלה יסתכלו על המצב הפיננסי האישי שלך ויתנו לך תנאים ותעריפים על הלוואת האשראי הגרוע שלך שמתאימים לתקציב שלך. בגלל התעריפים התחרותיים והתנאים הניתנים לניהול שהם יכולים להציע, אנשים שמחפשים הלוואות חירום עם אשראי גרוע פונים לרוב למלווים פרטיים פרטיים.

כיצד הלוואות אישיות ישפיעו על ציון האשראי שלי?

בעיקרו של דבר, לקיחת כל סוג של הלוואה יש את היכולת להשפיע על ניקוד האשראי שלך, כולל מימון מלווים פרטיים. באופן כללי, לשכות האשראי הגדולות משתמשות בחמישה גורמים שונים כדי לקבוע את ניקוד האשראי של אדם. אלו הם היסטוריית אשראי, סכומים שחייבים, משך האשראי, סוגי אשראי ואשראי חדש שנרכש.

כאשר אתה מקבל הלוואה אישית, המלווים באינטרנט יבצעו מה שנקרא בדיקת אשראי קשה. לבדיקת אשראי קשה יש פוטנציאל להשפיע על קטגוריית האשראי החדש שנרכשה שתורמת לציון האשראי שלך. הגש בקשה ליותר מדי הלוואות מבלי לקבל אישור ובדיקות האשראי הקשות עלולות להתחיל להשפיע לרעה על היסטוריית האשראי שלך. זו הסיבה שאתה רוצה לוודא שאתה הולך עם מלווה אישי שמבין את המצב הכלכלי שבו אתה נמצא. אבל יש הלוואה חוץ בנקאית לבעלי bdi שלילי זמינים.

יתר על כן, כאשר תאשר את ההלוואה האישית שלך ותשלם עליה, תתחיל לבסס היסטוריית תשלומים. אם תמשיך להחזיר את ההלוואה שלך ולא תפספס שום תשלומים, היסטוריית התשלומים שלך עלולה להתחיל להשפיע על ניקוד האשראי שלך בצורה חיובית! כמו כן, מכיוון שמלווים גובים עמלות איחור כאשר אתה מחמיץ תשלומים שוב ושוב, אתה תשמור יותר כסף בחשבון הבנק שלך כאשר תשלם את כל תשלומי ההלוואה שלך בזמן.

אם אתה יכול לבנות את ציון האשראי שלך לאורך זמן, ללמוד כיצד להפסיק הוצאות יתר ולנהל את הכספים שלך בחוכמה, בסופו של דבר יהיו לך אפשרויות נוספות להלוואות בעתיד. כשזה מרגיש שאף אחד לא ייתן לך הלוואה, היה סמוך ובטוח שיש אפשרויות פיננסיות זמינות. ואם אתה במצוקה כלכלית אמיתית, שקול כמה מאפשרויות הסיוע הפיננסי של קושי חירום אלה!

שתף את הפוסט
דילוג לתוכן