מיינט הרצליה

הבונוס במזומן בסך $1,000 בכרטיס אשראי נמצא כאן. האם בעלי עסקים קטנים צריכים לקבל כזה?

שְׁאֵלָה: מהו כרטיס האשראי הטוב ביותר לעסקים קטנים? אני הבעלים של חנות לבגדי בוטיק ואני כל הזמן גובה דברים, אבל אני לא בטוח שאני מקבל את המרב עבור הכסף שלי. אני רוצה להיות מסוגל להרוויח באופן אישי או שהעסק שלי ירוויח מהוצאות גדולות, אבל אני לא יודע איזה כרטיס יכול לעזור לי לעשות את זה.

תשובה: כמו בכרטיסי אשראי אישיים, אין תשובה חד-משמעית עבור איזה כרטיס אשראי לעסקים קטנים הוא הטוב ביותר. הטוב ביותר הוא זה שמתגמל אותך הכי הרבה על מה שהעסק שלך כבר מוציא עליו הכי הרבה. לדוגמה, אם אתה מבלה הרבה במזנון ואוכל לקוחות, אולי תרצה כרטיס עם פרסים למסעדה. עם זאת, רוב אנשי העסקים לא רוצים להשקיע המון זמן במחשבה על תגמולים בכרטיסי אשראי, הם רק רוצים תשואה מעולה במינימום מאמץ, אומר מאט שולץ, מומחה לכרטיסי אשראי ב-LendingTree. הוא ממליץ על שני הכרטיסים הבאים, כ"אפשרויות פשוטות ממש טובות" עם תגמולים להחזר כספי בכל הקטגוריות.

  • Capital One Spark Cash Plusשמציעה החזר כספי ללא הגבלה של 2% הכל, 5% החזר על מלונות ורכבים שכורים שהוזמנו דרך Capital One Travel, ועד 1,200$ בונוס במזומן ברגע שתוציא 30,000$ בשלושת החודשים הראשונים

  • כרטיס אשראי Ink Business Unlimited® של Chaseשמציע 1.5% החזר במזומן על כל רכישה שתבצע עבור העסק שלך, ללא עמלה שנתית ו-$750 במזומן בחזרה כאשר אתה מוציא $6,000 בשלושת החודשים הראשונים של פתיחת חשבונך.

טד רוסמן, אנליסט בכיר בתעשייה ב-CreditCards.com, אומר שהוא חושד שחנות בגדי בוטיק תרוויח יותר מהחזר מזומן מאשר תגמולים על נסיעות ומצדו, הוא ממליץ:

  • American Express Blue Business Cash™ Card, המאפשר לך להרוויח 2% מזומן בחזרה על רכישות כשירות של עד $50,000 לשנה קלנדרית, ולאחר מכן 1%; כמו גם 15,000 נקודות תגמול לחברות לאחר הוצאת 3,000 $ ברכישות כשירות בשלושת החודשים הראשונים של החברות בכרטיס.. התנאים חלים על הטבות ומבצעים של אמריקן אקספרס. בקר ב-americanexpress.om למידע נוסף.

גרג קארפ, מומחה לכרטיסי אשראי ב-Nerdwallet, אומר שאם ההוצאה שלך רחבה ואינה מתאימה בצורה מסודרת לקטגוריות נפוצות של תגמולים בונוסים, לכו על כרטיס בתעריף אחיד שנותן לכם את אותם התגמולים, לא משנה מה תרכשו. "עם כרטיסי ביקור, אתה יכול בדרך כלל לצפות לבונוסי הרשמה טובים יותר מאשר עם כרטיסים אישיים, והכרטיסים המתגמלים ביותר צפויים לשאת עמלה שנתית שהיא הוצאה עסקית הניתנת לניכוי מס", אומר קארפ.

עם זאת, אם רוב ההוצאות של העסק שלך הן בקמעונאי ספציפי, שקול לבדוק אם הוא מציע כרטיס אשראי. "אם אתה מוציא סכום גדול בהרבה על סוג מסוים של רכישה, כמו ציוד משרדי, שקול כרטיס שנותן תגמולים נוספים על הדברים האלה", אומר שולץ. כמובן, אם אתה מעדיף לקבל נקודות נסיעה או מיילים במקום החזר במזומן, תסתכל על כרטיסים שכוללים אותם.

יש הרבה אפשרויות בחוץ עבור העסק שלך, ואם אתה חושב על איך אתה מוציא ומה אתה רוצה מכרטיס ואז לחפש את ההתאמה הטובה ביותר, אתה יכול להשפיע באמת על השורה התחתונה של העסק שלך, וזה עניין גדול, אומר שולץ. ואם אתה צריך שובר שוויון שיעזור לך להחליט איזה כרטיס הכי מתאים לך, קארפ ממליצה לבדוק אילו כלים עסקיים מציע הכרטיס, כמו היכולת לעקוב אחר קבלות או להוריד בקלות עסקאות לתוכנת הנהלת חשבונות.

העצות, ההמלצות או הדירוגים המובעים במאמר זה הם אלה של MarketWatch Picks, ולא נבדקו או אושרו על ידי השותפים המסחריים שלנו.

שתף את הפוסט
דילוג לתוכן