מיינט הרצליה

האם כדאי לנסות את תוכנית החברות החדשה של Best Buy $49.99?

התוכנית החדשה – הנקראת My Best Buy Memberships – נותנת לקונים את האפשרות לבחור תוכנית חברות המתאימה ביותר לצרכיהם האישיים.

Best Buy הודיעה כי שינתה את תוכנית החברות שלה על ידי הצגת מערכת תלת-שכבתית. התוכנית החדשה – הנקראת My Best Buy Memberships – נותנת לקונים את האפשרות לבחור תוכנית חברות המתאימה ביותר לצרכיהם האישיים. התוכנית החדשה היא בחלקה אבולוציה של תוכנית TotalTech הקיימת של קמעונאי האלקטרוניקה, במיוחד הכוללת שכבה חדשה "במחיר סביר יותר, שמציעה את המחירים הבלעדיים וגישה לשחרור מוצרים צפויים", אומרת החברה.

השכבות החדשות

הקנייה הטובה ביותר שלי

זו פחות או יותר תוכנית החברות החינמית הקיימת. בהרשמה, הלקוחות יוכלו לנצל את היתרון של משלוח חינם ללא מינימום רכישה, גישה להיסטוריית הרכישות כולל מעקב הזמנות מקוון עם פרטי משלוח מעודכנים ואפשרות לשמור פריטים ברשימת המשאלות המתמשכת.

הכי טוב שלי פלוס

במחיר של $49.99 בשנה, תוכנית My Best Buy Plus מציעה את כל ההטבות של התוכנית החינמית, בתוספת מחירים בלעדיים לחברים בלבד על אלפי פריטים, משלוח מהיר בחינם ליומיים ללא מינימום רכישה וחלון החזרה והחלפה מורחב של 60 יום עבור רוב המוצרים.

סה"כ הקנייה הטובה ביותר שלי

ב-$179.99 בשנה, התוכנית My Best Buy Total כוללת את כל ההטבות של אפשרויות החברות בעלות נמוכה יותר. עם זאת, הוא נבנה עבור לקוחות שרוצים גישה 24/7 לתמיכת לקוחות. שכבה זו כוללת גישה בכל עת לתמיכה טכנית של Geek Squad (אפילו עבור פריטים שלא נרכשו ב-Best Buy), תמיכה בעדיפות לייעוץ, שירות לקוחות ותיאום באמצעות טלפון או צ'אט, 20% הנחה על תיקונים ואפשרויות שירות קידום מכירות מדי פעם כמו הנחות בבית. התקנה והובלה.

ראה גם: תעסיק את הילדים עם צעצועי חוץ לאביב וקיץ מלאי כיף

מתי?

מערכת החברות החדשה של My Best Buy תיכנס לתוקף ב-27 ביוני. לחברי TotalTech הקיימים תהיה גישה להטבות החברות הנוכחיות שלהם עד סוף תאריך החידוש שלהם.

האם זה שווה את זה?

מכיוון שזה בחינם, אין הרבה סיבה לֹא כדי להירשם לשכבת My Best Buy, אומרים המקצוענים. "הגרסה החינמית היא דבר לא מובן מאליו ואפשר להירשם לכך", אומר האנליסט הבכיר של Bankrate, טד רוסמן. אבל עבור השכבות האחרות, תרצה לעשות חשבון נפש קטן לגבי כמה אתה באמת עושה קניות ב-Best Buy. "אתה צריך להיות די נאמן למותג כדי שזה יהיה הגיוני", אומר רוסמן, ומוסיף כי התוכניות עשויות להיות נהדרות עבור מישהו שהוא "איש גאדג'טים אמיתי שקונה הרבה טכנולוגיה ויכול להפיק תועלת מהדברים האלה. ”

Rossman ו-Trae Bodge, מומחה לקניות חכמות ב-TrueTrae.com, מסכימים שהרובד השני של My Best Buy הוא כנראה הכי פחות שימושי. "בשבילי, השכבה האמצעית, My Best Buy Plus, לא נראית כל כך מעניינת אלא אם כן אתה צריך משלוח אווירי של יומיים כל הזמן", אומר בודג'. Bodge מצידה לא מאמינה שההטבות הנוספות של האופציה האמצעית שוות בהכרח את תג המחיר. "זה אכן מגיע עם הודעה מוקדמת למכירות, תמחור בלעדי וחלון החזרה מורחב, אבל אני לא בטוח שזה שווה $50 לשנה."

חבילת הפרימיום My Best Buy Total עשויה לספק ערך עבור אנשי טכנולוגיה ומשתמשי Mac, אומר Bodge. "אתה מקבל הגנת VIP Geek Squad עבור הטכנולוגיה שלך, 20% הנחה על תיקונים, פלוס עד שנתיים של הגנה על רכישות חדשות ש- אם אני מבין נכון – כולל AppleCare+, שזה 199 $ בפני עצמו", אומר Bodge.

רוסמן מצדו מאמין שצרכנים צריכים להיות סקפטיים לגבי תשלום עבור תוכניות תמיכה כמו My Best Buy Total, אחריות מורחבת ואחריות לבית. "השאלה היא כמה באמת היית משתמש בזה? אני חושב שזה נשמע מצוין בתיאוריה, אבל קחו בחשבון את ההרגלים שלכם", אומר רוסמן. "באיזו תדירות אתה מסתמך על תמיכה טכנית? האם תשתמש בהטבות האחרות האלה או שאתה פשוט משלם 180 דולר לשנה כדי שתוכל להתקשר אם תצטרך עזרה?"

בצע את בדיקת הנאותות של העסקה שלך לפני שתגיע לתוכנית יקרה

המקצוענים אומרים שהעובדה היא שאולי כבר יש לך גישה לחלק מההטבות שמציעות תוכנית התגמולים החדשה של Best Buy. כדאי לבדוק אילו יתרונות מציעה מנפיק כרטיס האשראי שלך. "חלק מההטבות הללו זמינות דרך כרטיסי האשראי שלך – אולי בחינם", אומר רוסמן. "דברים כמו חלונות החזרה מורחבים, אחריות, הגנת רכישה."

לקונה הרגיל ב-Best Buy, ישנה גם אפשרות של כרטיס My Best Buy® Visa® מבית Citi, המציע 5% חזרה לתגמולים על רכישות בסט ביי, 3% חזרה לתגמולים על רכישות דלק, 2% חזרה לתגמולים ב רכישות של מכולת ומסעדות ו-1% על כל שאר הרכישות. "אם אתה קונה הרבה מבסט ביי ויכול לקבל 5% מזומן בחזרה, זה כנראה טוב יותר ממה שאתה יכול לעשות עם כל כרטיס אשראי אחר", אומר רוסמן.

בהדהוד לרוסמן, Bodge מציע לעקוב אחר ההטבות שחברות קמעונאיות אחרות עשויות להציע לאחר השקת שכבות אלו. "בדוק את החברות האחרות שלך. החברות שלי באמזון פריים מגיעה עם GrubHub+, אז אולי חברות קיימת תציע הטבת Best Buy", היא אומרת.

Bodge מציע לבדוק גם אילו עסקאות אחרות או הצעות חברות מוזלות עשויות להיות זמינות עבור Best Buy באינטרנט. "אם קונים מעוניינים באחת מהתוכניות בתשלום, הייתי מציע לבדוק תחילה אתר עסקאות כדי לראות אם יש הצעת חברות בחינם או מוזלת", אומר בודג'. "Slickdeals יהיו משאב טוב כי לא רק יש להם עסקאות, יש להם פורום שבו קהילה של למעלה מ-12 מיליון קונים משוחחת על עסקאות ומכירות. אתה יכול לנסות לפרסם שאילתה כדי לראות אם מישהו מהקונים המקצוענים האלה יודע על מבצע זמין."

התוכן בדף זה מדויק נכון לתאריך הפרסום; עם זאת, ייתכן שפג תוקף חלק מההצעות של השותפים שלנו.

העצות, ההמלצות או הדירוגים המובעים במאמר זה הם אלה של MarketWatch Picks, ולא נבדקו או אושרו על ידי השותפים המסחריים שלנו.

שתף את הפוסט
דילוג לתוכן