כיום אנו חיים בעידן הדיגיטלי ובו הכל מתקדם ומשוכלל ומיום ליום משתפר ומשתדרג, האינטרנט הוא מקור אין סופי של מידע שמכילים מנועי החיפוש, וגוגל בפרט, ולכן הם הפכו לכלי פרסום בעלי כח אדיר שאותם אתם יכולים לנצל ולהביא את העסק שלכם לחשיפה עצומה באמצעות מקדם אתרים מקצועי.

דרך שנחשבת כיום למאוד חשובה לקידום אתר היא בניית קישורים, ונשאלת השאלה אם עדיין אפשרי לקדם אתר גם ללא בניית הקישורים. התשובה לכך היא - כן ולא -מכיוון שאפשר לקדם רק תחומים מסוימים.

כבר בהתחלת דרכי בקידום אתרים דאגתי שבאתר שלי ובאתר של לקוחותיי תהייה כמות גדולה ככל האפשר של מאמרים איכותיים ועניינים שרלוונטיים לנושא האתר.
לאחר מכן התחלתי לשים לב שהאתר שלי וכל האתרים שאני מקדם החלו לעלות במיקום בגוגל ואף הגיעו כמעט לעמוד הראשון על מילת חיפוש של למעלה מאלף תוצאות. שמתי לב שכאשר כתבתי מאמרים ממש טובים ואיכותיים שלא מתרכזים במילה אחת ולא עסק המאמר על משפט אחד ולא על מילה רלוונטיות האתר שקידמתי הגיע מהעמוד השני לעמוד הראשון. 

אילוסטרציה. צילום: freepik

לדוגמא, מותגים גדולים לא תמיד צריכים כל כך שירותי קידום אתרים הם פשוט נמצאים במקום הכי גבוה עקב כך שהם ותיקים בתחום, אף אחד מהם לא באמת בנה קישורים או היה צריך את זה אפילו אבל בעיקר אליו לא נבנו קישורים.
כמובן שכל מותג ומותג יכול להיות מקודם יותר ומפורסם יותר.

אך למרות זאת, במקרים רבים אין לוותר בשום פנים ואופן על הקישורים, למשל בתחומיים בהם השוק מוצף והתחרות גדולה במיוחד ללא הקידום האורגני ובניית הקישורים העסק שלכם יהיה כנראה בתחתית החיפוש בעמודים לא רלוונטיים.

בתחומים בעלי תחרות גבוה במיוחד לא רק שקישורים הם דבר חובה אלה גם שיש להקפיד על קישורים חזקים ככל האפשר לאתרים החזקים והאיכותיים ככל האפשר.

כשאר אתר הוא כבר חזק ומשפיע צריך להמשיך ולבנות שלושה עד שישה קישורים נוספים בכל חודש, אבל תמיד חשוב לזכור שהמקדם המרכזי בהווה בעבר ובעתיד הוא התוכן המעניין והאיכותי ובלעדיו לא משנה מה תעשו עם קישורים האתר לא יוכל להיות מקודם .

המאמר בחסות https://seoup.co.il.