צילום: עיריית הרצליה השבוע משיקה חברת "מטרופולין" קמפיין חדש לעידוד השימוש בתחבורה ציבורית, שנוצר על ידי שני תלמידים מהרצליה, במסגרת תחרות פרסום בין בתי הספר בעיר.

התלמידים יזמו קמפיין להשבת גלעד שליט
חיובי זה הכי: קמפיין שכולו טוב



מתוך עשרות בני נוער שהגישו קמפיינים לתחרות, נבחרה העבודה הזוכה של אושר מטודי וניסים אלפסי, תלמידי תיכון "מפתן-ארז", והמודעות שיצרו יועלו על עשרות אוטובוסים בשבועות הקרובים.

במסגרת מיזם משותף של עיריית הרצליה, "מטרופולין", אגף החינוך בעיר ומועצת הנוער העירונית, הוחלט על קיום תחרות פרסום בקרב בתי הספר בהרצליה. במסגרת התחרות, נתבקשו התלמידים להציע הצעות למסע הפרסום, שיעסוק בעידוד השימוש בתחבורה ציבורית. מבין עשרות מתמודדים, עלו לשלב הגמר ארבע עבודות של נציגי תיכון "היובל", "מפתן-ארז" ומועצת הנוער העירונית. בתום הליך השיפוט, זכתה העבודה "מתחברים
בדרך" של מטודי ואלפסי לעבודה הקריאיטיבית ביותר, והיא תעלה, כאמור, כקמפיין פרסום על גבי האוטובוסים של החברה באזור השרון.

"אני עדיין מתקשה להאמין שפרויקט שבניתי בבית הספר יהפוך בימים הקרובים לקמפיין אמיתי שיוצב על גבי אוטובוסים ברחבי העיר", אומר בהתרגשות אלפסי. "העובדה שלקחו את הצעת הקמפיין שלנו ולא עשו בה שינויים, מראה עד כמה הפרויקט הזה אותנטי. ייחודו הגדול בכך שהוא מדבר בשפה שלנו".

לדברי ליבנת כהן דן, מנהלת שיווק וקשרי לקוחות ב"מטרופולין", "ההחלטה לשתף את בני הנוער בכתיבת קמפיין לעידוד השימוש בתחבורה הציבורית, נולדה מתוך מטרה להקשיב להם. אחוז ניכר מבני הנוער באזור השרון הם משתמשי תחבורה ציבורית באופן יומיומי, ולכן דעתם חשובה ומסקרנת. במסגרת עולם התוכן של בני הנוער, שרובו דיגיטלי ורווי פעילויות, לא ידענו למה לצפות, אך לשמחתנו הרבה, אחוז ההיענות הראשוני הפתיע. עשרות מתמודדים נרשמו לתחרות ומתוך מסת העבודות, התחלנו בסינון מקצועי ובמפגשי עבודה עם המתמודדים, עד להגעתן של ארבע מהן לשלב הסופי".