תרגיל שיווקי מבריק או פגיעה ברגשות הציבור? תלונות רבות זרמו לאחרונה למוקד העירוני בהרצליה, בעקבות פרסום פרובוקטיבי על גבי שלטי חוצות בקניון ארנה. בעקבות התלונות הוחלט בעירייה לצנזר את הקמפיין ולהסתיר חלקית את השלטים.

ברחבי הרצליה נתלו בימים האחרונים שורה של מודעות פרסומת בהן ניצב גבר עירום לצד דוגמנית אשר מכסה בידיה את אבריו המוצנעים. את הקמפיין העלתה הנהלת קניון ארנה במטרה לפרסם את תערוכת הצילומים המוצגת בימים אלו בתחומי הקניון. התערוכה הינה במסגרת
אירועי ההשקה של קניון ארנה החדש.

תושבים רבים מחו כאמור על הפרסום הבוטה ובעצה אחת החליטו בעירייה ובהנהלת הקניון על הסתרת המודעות באמצעות מדבקה שהודבקה על אזור אבריו המוצנעים של הדוגמן המצולם.

מקניון ארנה נמסר בתגובה: "במסגרת השקת קניון ארנה החדש, עלה השבוע קמפיין חוצות המשלב צילומים ייחודיים של מיטב צלמי האופנה בישראל. העירייה ביקשה לצנזר חלק מסוים בשלט וכיבדנו את בקשתה".

מעיריית הרצליה נמסר: "לצד שמירה על חופש הביטוי יש להקפיד על רגישות התוכן המפורסם בשילוט חוצות. יש הבדל בין הצגת הנושא בתערוכה לבין פרסום בשילוט חוצות המוצב ברחובות העיר".