המרכז הבינתחומי הרצליה השיק אתמול (שלישי) קולקציית אופנה יעודית לסטודנטים, הנושאת את שם המוסד האקדמי, כמייזם משותף עם מותג הבגדים "קסטרו". אירוע ההשקה נערך במסגרת הפנינג פתיחת שנת הלימודים, וכלל תצוגת אופנה בה דגמנו הסטודנטים את הדגמים החדשים. באירוע השתתפו גם סגנית נשיא לענייני סטודנטים במרכז הבינתחומי, ד"ר איילת בן-עזר, ומנכ"ל קסטרו, גבי רוטר.

בארה"ב קולקציית אופנה ייעודית לאוניברסיטאות ומכללות היא מחזה נפוץ. UCLA, NYU ומוסדות רבים אחרים, הצליחו להפיץ את שמם למרחוק, בזכות חולצות הטי, המעילים וכובעי הקסקט, הנושאים את שם המוסד. בארץ זה רק בשלב התחלתי, ובמרכז הבינתחומי תוכלו למצוא את פריטי הלבוש בחנות דיונון הפועלת בקמפוס.

מדגמן את הקולקציה של "קסטרו". אתמול ב"בנתחומי" (צילום: אבי ולדמן)

אם רציתם לדעת כמה תעלה גאוות היחידה הזו, אז ניתן לומר שהמחירים די זהים למחירי השוק. גופיות ימכרו ב-50 שקליפ, חולצות טי ב-90 עד 100 שקלים,
וסווטרשטים יימכרו ב-180 עד 200 שקל. לא זול במיוחד.

במרכז הבינתחומי טוענים כי מדובר ב"שיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו בישראל, במסגרתו עוצבה קולקציה של בגדי סטודנטים ממותגים, ברוח אלה המופקים על ידי האוניברסיטאות המובילות בעולם, דוגמת אוניברסיטת הרווארד, אוניברסיטת קולומביה ואחרות, וזאת על מנת להמשיך ולחזק את החיבור בין המרכז הבינתחומי לבין קהילת הסטודנטים והבוגרים שלו".