אוטותל, שירות הרכב השיתופי של תל אביב נערך לחדירה לערים נוספות בהן גם  הרצליה. 

צילום: אוטו-תל

מהודעת החברה ללקוחותיה השבוע היא מציינת: "אנו בוחנים בימים אלה אפשרות להרחבת שירות אוטותל לערים נוספות במטרופולין. אחד מהנתונים הבולטים שעולים מסקר שערכנו היה הרצון של מנויי אוטותל בהתרחבות המיזם לערים נוספות במטרופולין".

כידוע, מיזם אוטו-תל הוא מיזם מנויי החברה יכולים לשכור רכב על בסיס דקות ולקחת אותו מכל מקום בו הרכב נמצא ברחבי העיר ולסיים את ההשכרה בכל חניה מותרת בעיר. מטרת המיזם לצמצם את מצוקות החניה בערים השונות. 

התעריף לדקת נסיעה רגילה הוא 1.2 שקל במסלול "הילוך גבוה" ו-1.7 ש"ח במסלול "הילוך נמוך" לדקה וכן תשלום חודשי של דמי מנוי, שגובהם 40 שקל בחודש או 10 שקל בחודש (בהתאמה). 

להערכת הגופים המפעילים, המחיר זול בכ–30%–40% מנסיעה מקבילה במונית, במדידה של נסיעה עירונית לפרק זמן של עד 45 דק'.